Per descobrir-ho, haurà de fer un recorregut per diverses pantalles del joc on anirà descobrint diferents coses sobre la biologia, vida social, perills, interaccions amb l’home i necessitats dels llops. La seva arribada al Parc Natural del Cadí-Moixeró, al final del joc, culminarà la seva recuperació de memòria.
Els continguts han estat treballats pel personal tècnic del Parc Natural, el tècnic responsable del seguiment de l’espècie i l’associació SOURS, pel que fa als aspectes més pedagògics. El joc va adreçat principalment a nenes i nens fins als 12 anys i permet adquirir diferents coneixements sobre aquesta espècie retornada a Catalunya ara fa deu anys.
La creació del personatge i el tractament de les imatges (elements naturals, altres espècies, paisatges...) les ha realitzat l’empresa LA FACTORIA D’IMATGES. Està previst posar el joc a disposició de tothom a partir de l’1 de setembre, i es podrà consultar a la pàgina web de parcs de la Generalitat, concretament al web del Parc Natural del Cadí-Moixeró.