El jutjat de guàrdia de Lleida ha rebut aquest dilluns el jove de 24 anys que va ser detingut aquest diumenge acusat d'agredir la seva parella, de 18 anys, i deixar-la mig nua en ple carrer. Després de la declaració s'ha acordat la presó provisional comunicada i sense fiança.
La causa està oberta per un delicte de maltractament i el jutjat s'inhibirà en el jutjat de violència sobre la dona, que seguirà amb la instrucció de la causa. Segons ha informat el TSJC, no consten antecedents ni altres denúncies entre la parella. La jove va patir contusions i una mossegada al dit i per aquest motiu se la va traslladar al CAP de Prat de la Riba.
Els fets van tenir lloc aquest diumenge, quan agents de la Guàrdia Urbana van detenir un home que estava agredint una dona a la zona del Parc de l'Aigua després de ser alertats per una trucada. La Paeria va posar en marxa els protocols per a dones maltractades per violència de gènere.
El detingut està domiciliat fora de Lleida i a l'interior del seu vehicle portava un parell de gossos, un d'ells de raça perillosa, que també van ser intervinguts per la policia.
Presó per agredir la seva parella i deixar-la mig nua en un carrer de Lleida
La causa està oberta per un delicte de maltractament
ARA A PORTADA
-
-
Lleida convoca un concurs arquitectònic per decidir el futur de l'antiga estació d'autobusos Redacció
-
Comencen les obres d’emergència per reparar el ferm de l’A-2 entre Cervera i la Panadella Àlvar Llobet i Sotelo | Redacció
-
Festa del Lleida CF al Narcís Sala: «Hem celebrat el gol contra l’Atlètic de forma espectacular» Àlvar Llobet i Sotelo
-
Publicat el
01 de gener de 2019 a
les 22:38
Et pot interessar
-
Societat
Aitona es tenyeix de rosa i obre la temporada de Fruiturisme
-
Societat
Sexenni apuja el volum: quatre noves cançons i tres aliats de luxe
-
Societat
El gran centre comercial de Lleida vol obrir portes a finals del 2027
-
Societat Calor inèdita en ple febrer a Ponent amb rècords històrics en una desena d’estacions
-
Societat
L’Institut Mollerussa estrenarà un nou cicle d’FP d’Elaboració de Productes Alimentaris
-
Societat
Lleida manté oberta l'exportació del porcí a la Xina mentre el veto s'estén a Tarragona
