Presó per als dos detinguts per l'assassinat d'un home en una baralla tumultuària en un bar de Mollerussa
S'estan investigant els fets pels delictes d'homicidi, batalla tumultuària, lesions i danys
ARA A PORTADA
Publicat el
26 de novembre de 2022 a
les 15:13
El Jutjat d'Instrucció núm.1 de Lleida ha decretat presó provisional, comunicada i sense fiança, per als dos detinguts relacionats amb la mort a punyalades d'un home el passat dimecres a la nit en una baralla a l'interior d'un bar de Mollerussa (Pla d'Urgell).
Segons ha informat el TSJC, la causa està oberta pels delictes d'homicidi, batalla tumultuària, lesions i danys. Els fets es van produir en un local del passeig Beethoven i, a més de la persona assassinada, també s'han pogut comptabilitzar dos ferits més, un dels quals el germà de l'home mort. Per la seva banda, els detinguts són pare i fill, de 62 i 36 anys.
Segons ha avançat l'ACN, la baralla s'hauria produït entre dues famílies que viuen a Miralcamp i el Palau d'Anglesola per assumptes personals que arrosseguen des de fa temps.
Et pot interessar
-
Societat
La Passió de Cervera tanca la temporada amb un 35% més d'espectadors respecte de l'any passat
-
Societat
Alerta a Lleida per l'augment de dones i joves que viuen al carrer
-
Societat
Les Borges Blanques commemora la proclamació de la República Catalana amb una recreació històrica
-
Societat
La inflació puja fins al 3% a Lleida pels preus a l’alça dels carburants per la guerra
-
Societat Perdonen un deute de 155.000 euros a un hostaler de la Noguera arruïnat per la pandèmia
-
Societat
Dos anys d’Horitzons: reflexió, territori i mirada de futur des de Ponent
