El jutjat de guàrdia de Lleida ha rebut aquest dimarts a una veïna de la ciutat, de 44 anys i nacionalitat espanyola, en relació a l'incendi en un habitatge d'un edifici del carrer Valls d'Andorra diumenge passat al migdia.
El magistrat ha acordat la presó provisional amb ingrés en mòdul psiquiàtric mentre la causa està oberta per un delicte d'incendi. La dona va ser detinguda ahir dilluns pels Mossos d'Esquadra una vegada va rebre l'alta hospitalària ja que va resultar ferida per intoxicació de fum arran de l'incendi que hauria provocat.
El foc va obligar a desallotjar part dels veïns de l'edifici on es trobava el pis on segons la policia la dona tenia habitacions llogades.
Presó provisional per a la dona que va provocar un incendi diumenge en un pis a Lleida
Amb ingrés al mòdul psiquiàtric per un foc que va obligar a desallotjar una part dels veïns de l'edifici i va ferir la mateixa detinguda
ARA A PORTADA
-
-
Només el 5% dels brots de pesta porcina africana a la Unió Europea han arribat a les granges el 2025 Redacció
-
El «retorn» del virus: el fantasma de la pesta porcina ressuscita trenta anys després Àlvar Llobet i Sotelo
-
Mercolleida aplica una rebaixa històrica del preu del porc després dels casos de pesta Àlvar Llobet i Sotelo
-
Publicat el 15 de gener de 2019 a les 18:18
Actualitzat el 15 de gener de 2019 a les 18:19
Et pot interessar
-
Societat
Aspid destapa el caos accessible als autobusos i trens de Ponent
-
Societat
Ovelles connectades: Tremp aposta pel GPS per vigilar els ramats
-
Societat
Els ramaders confien que les mesures de bioseguretat frenin l’avenç de la pesta porcina
-
Societat
Desallotjat el bloc del carrer Santiago Rusiñol de Borges en un operatiu sense incidents
-
Societat
Els tractors tornen a Lleida per exigir canviar les ZEPA
-
Societat Entre l'expansió i l'emergència: la pesta porcina posa a prova el motor econòmic de Lleida
