El jutge de guàrdia de Lleida ha ordenat presó provisional per un dels tres detinguts aquest dijous en el marc d'una operació policial contra el tràfic de drogues a Lleida ciutat. Els altres dos van quedar en llibertat després de declarar a la comissaria.
Durant operació, duta a terme per la policia espanyola amb la col·laboració de la Guàrdia Urbana de Lleida, es van escorcollar diversos habitatges de la ciutat de Lleida amb secretari judicial. Un d'aquests habitatges, d'on es van endur els tres detinguts, nascuts a Gàmbia, està situat a la sisena planta del número 37 del Passeig de Ronda.
Allà s'hi va fer un desplegament policial amb dues unitats de la policia espanyola i dues més de la Guàrdia Urbana de Lleida. Els agents també comptaven amb gossos rastrejadors per escorcollar l'habitatge. El registre va durar unes dues hores i es va comissar heroïna. L'operació continua oberta i el cas es troba sota secret de sumari.
Presó provisional per un dels tres detinguts en l'operació contra el tràfic de drogues a Lleida
Els altres dos van quedar en llibertat després de declarar a la comissaria de la policia espanyola
- Un dels detinguts sortint emmanillat del pis de passeig de Ronda -
- ACN
ARA A PORTADA
Publicat el
13 de maig de 2016 a
les 19:53
Actualitzat el
13 de maig de 2016 a les
19:58
Et pot interessar
-
Societat
Sexenni apuja el volum: quatre noves cançons i tres aliats de luxe
-
Societat
El gran centre comercial de Lleida vol obrir portes a finals del 2027
-
Societat Calor inèdita en ple febrer a Ponent amb rècords històrics en una desena d’estacions
-
Societat
L’Institut Mollerussa estrenarà un nou cicle d’FP d’Elaboració de Productes Alimentaris
-
Societat
Lleida manté oberta l'exportació del porcí a la Xina mentre el veto s'estén a Tarragona
-
Societat
El sector carni preveu créixer un 4% malgrat la incertesa internacional
