Progrés ja ha insistit anteriorment, a les comissions municipals, en la necessitat d’iniciar aquesta actuació el més aviat possible sense que, des de l’equip de govern, s’hagi actuat al respecte.
El grup recorda que el Pla General d’Ordenació Urbana de la Seu del 2002 protegia els dos murs que recorren el Carrer Bellavista i que delimiten amb la Llar de Sant Josep i el Seminari. Aquest pas peatonal i els seus murs tenen un especial valor històric i singular que cal preservar i mantenir en bones condicions.
Segons el portaveu del grup municipal del PSC-Progrés, Jordi Mas, " aquest espai de la Seu i els seus entorns són d’especial interès turístic per les persones que visiten la ciutat, donant una imatge de deixadesa i de poca qualitat dels espais públics que no ajuda a la promoció exterior". Tanmateix, des de la Llar de Sant Josep ja fa dies que es varen posar en contacte amb l’equip de govern per solucionar el tema el més aviat possible sense que s’hagi rebut resposta, afegeix Mas.
Mas diu que “després de dos mesos i mig, ens trobem exactament igual i no hem avançat per arreglar el tema”. També comenta que “no pot ser que qualsevol tema s’encalli i s’eternitzi tant de temps sense aportar solucions”.
Imatge del mur del carrer Bellavista. Imatge del mur del carrer Bellavista.