Protecció Civil ha activat l'alerta del Pla Procicat per les fortes ventades previstes pel Servei Meteorològic de Catalunya (SMC) a les cotes elevades del Pirineu aquest diumenge a la nit i demà, dilluns.
Es registraran cops de vent forts o molt forts a les cotes més altes, especialment cap al sector del Pirineu occidental. L'avís s'estén a tota la serralada i adverteix que els cops de vent a partir del migdia poden arribar a superar els 125 quilòmetres per hora.
De fet, no es descarta algun cop màxim a les cotes més altes que pot arribar caps als 140 o 150 quilòmetres per hora. Aquesta situació es mantindrà fins dimarts al matí però cap al migdia anirà de baixa.
Protecció Civil activa l'alerta per ventades
Els cops de vent poden superar els 125 quilòmetres per hora
Ara a portada
-
Successos Accident mortal a la C-13 en un xoc entre dos camions al terme municipal de Lleida Redacció
-
Societat Maribel Pedrol: «El canal d’Urgell no és conegut perquè no l'hem sabut explicar» Àlvar Llobet i Sotelo
-
Societat Croada de la Urbana contra la venda ambulant al Centre Històric de Lleida Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
Publicat el 05 de març de 2017 a les 23:02
Et pot interessar
-
Societat Les empreses de turisme actiu a Lleida superen els 112 milions d'euros en impacte econòmic
-
Societat El nombre de viatgers allotjats en hotels lleidatans cau un 11,7% al març
-
Societat La compravenda d'habitatges a Lleida augmenta un 16,5% al febrer
-
Societat Lleida floreix amb l’ànima de Sant Jordi