El subdirector General de Coordinació i Gestió d'Emergències de Protecció Civil, Sergio Delgado, ha demanat a la població que "extremi la precaució" a l'hora de banyar-se en rius i pantans perquè són zones on no hi ha servei de socorrisme.
A més, ha recordat que hi ha més risc que a les platges perquè hi acostumen a haver més corrents i la fondària és variable. Delgado veu amb preocupació que l'inici de temporada de bany hagi començat amb tantes víctimes mortals ofegades.
Aquest cap de setmana han perdut la vida a l'aigua tres persones: una dona a la platja de Lloret de Mar, un home en bolcar la canoa al Noguera Pallaresa a Rialp i un jove de 24 anys que ha mort ofegat al riu Segre, prop de Camarasa.
Protecció Civil demana precaució a l'hora de banyar-se en rius i pantans
Recorda que és un risc perquè hi acostumen a haver corrents i la fondària és variable
ARA A PORTADA
-
«Que la pesta porcina havia sortit del laboratori mai va tenir base científica» Arnau Urgell i Vidal
-
Unió de Pagesos posa el focus en la fauna i el regadiu per reforçar el sector agrari a Ponent Redacció
-
El «retorn» del virus: el fantasma de la pesta porcina ressuscita trenta anys després Àlvar Llobet i Sotelo
-
Punxades massives a l’A-2 forcen un contracte d’emergència per renovar el ferm a la Segarra Àlvar Llobet i Sotelo
-
Lleida convoca un concurs arquitectònic per decidir el futur de l'antiga estació d'autobusos Redacció
Publicat el
21 de juny de 2015 a
les 22:11
Et pot interessar
-
Societat
Treballem per Balaguer defensa la legalitat de la pista d'atletisme i destaca l'aval de la Generalitat
-
Societat
Alerta per mal temps durant el Carnaval de Lleida: la Paeria revisa els arbres
-
Societat
Els millors Carnavals de Ponent: 14 i 15 de febrer
-
Societat
Les rebaixes contribueixen a baixar més d'un punt la inflació al gener a Lleida
-
Societat Pimec retreu al Govern que no fes advertiments «quirúrgics» davant les ventades
-
Societat
SOS cereals: necessiten 40 dies sense pluja per salvar-se
