Un centenar de funcionaris i treballadors del Centre Penitenciari de Ponent han protestat després de les recents agressions que han patit per part de presos.
Es tracta de casos de violència física i també sexual que han portat a la plantilla a una situació límit per la qual ara demanen solucions a l'Administració.
Els sindicats han lamentat que la presó de Lleida és la més antiga de Catalunya amb mancances importants en diferents àmbits, des de fa 10 anys, sobretot pel que fa al personal per assumir l'elevat volum de presos. Per això demanen la dimissió de la consellera de Justícia i que s'adoptin mesures de forma urgent per revertir la situació. La plantilla no arriba als 200 funcionaris i la presó compta actualment amb uns 1.000 reclusos.
Protesta a la presó de Ponent per les agressions i les condicions dels treballadors
Societat
Els sindicats reclamen mesures urgents a l'Administració per revertir la degradació d'un centre que consideren "obsolet"
- Imatge de la protesta a la presó -
- ACN
ARA A PORTADA
-
Successos Detingut un noi per una presumpta agressió sexual a dues nenes en una piscina de Balaguer Redacció
-
Terra Reclamen modificar una cursa de muntanya al Pirineu per protegir una ossa amb tres cadells Arnau Urgell i Vidal
-
Societat El TSJC obliga una fleca de Balaguer a readmetre una treballadora acomiadada durant una baixa Redacció
Publicat el
03 de gener de 2024 a
les 10:56
Actualitzat el
03 de gener de 2024 a les
10:59
Et pot interessar
-
Societat
La pressió de la gran distribució enfonsa els preus de la fruita de pinyol, segons Afrucat
-
Societat
El Govern s’obre al desdoblament de la C-13 entre Lleida i Balaguer
-
Societat
Contra la mortalitat i a favor del medi ambient: Camarasa reforça el control a la llera del Segre
-
Societat
La fumera d’un incendi a Lleida provoca alarma i desallotjaments a Gardeny
-
Societat
Registren un centenar de furts i robatoris a la collita del Baix Segre
-
Societat
L’incendi de la Llitera no avançarà més però l’extinció s’allargarà el cap de setmana
