Transcorreguts més de tres mesos des de la constitució del nou ajuntament, el grup del PSC-Progrés lamenta que encara no s’ha fet públic el programa de govern de la legislatura 2007-2011 per part de CiU i ERC tal i com es va comprometre el Sr. Albert Batalla.
D'altra banda, en el marc de les trobades dels portaveus dels diferents grups per tal de buscar el consens per la ubicació dels futurs equipaments que necessita la ciutat, el Sr. Mas destaca que; “després de vàries reunions veiem que l’equip de govern no té cap idea clara ni cap projecte del què vol, seguint així, amb la tònica dels últims 4 anys. Per nosaltres resulta molt difícil posar-nos d’acord amb algú que prèviament no ha fet els deures”.
Cal recordar que l’objectiu de les reunions entre els diferents partits és decidir la ubicació de tres equipaments: el CAP, l’Institut i el Teatre. Després de vàries reunions no hi ha consens sobre la ubicació del nou Centre d’Atenció Primària i el nou Institut ja que els grups de CiU i ERC, en un moció de plenari, varen votar en contra de construir-los al C/ de l’Orri i a la zona esportiva respectivament, tal i com defensava el grup de Progrés. L’ajuntament vol ubicar una deixalleria al carrer de l’Orri i el nou Institut als afores de la Seu.
ARA A PORTADA
Publicat el
19 de setembre de 2007 a
les 14:55
Et pot interessar
-
Societat
L'asfíxia del petit comerç: el sector sacrifica el seu marge per frenar la crisi energètica
-
Societat
Salut i la Paeria planifiquen l’ampliació del CAP Balàfia per pal·liar la manca d’espai
-
Societat
«Salaris de privada per a una gestió pública»: les residències Balàfia es rebel·len contra l'asfíxia laboral
-
Societat
L’Escola Minerva de Lleida també suspèn sortides i activitats familiars com a mesura de protesta
-
Societat
Desallotgen un campament il·legal que hi havia en un dels accessos a Lleida
-
Societat
La Noguera instaura un guardó de Memòria Democràtica en record de Clàudia Pérez Álvaro
