La Guàrdia Urbana de Lleida va detenir dissabte quatre joves, dos menors d'edat, per robar els telèfons mòbils a altres joves. A la tarda, dos menors van denunciar que dos nois els havien sostret els telèfons mòbils al carrer Corregidor Escofet, després d'amenaçar-los amb una navalla.
Al cap d'una estona, la Urbana també va ser alertada del robatori dels telèfons mòbils a altres dos joves, de la mateixa manera que els altres, però en aquest cas al carrer Tallada i els autors van ser quatre nois, dos dels quals coincidien amb la descripció dels lladres de Pardinyes. La Guàrdia Urbana va iniciar una cerca i, poc després, va localitzar quatre joves al carrer del Parc la descripció dels quals coincidia amb la facilitada per les quatre víctimes.
Els agents van trobar als quatre nois, de 15, 17, 18 i 20 anys, diversos telèfons mòbils que van resultar ser els sostrets a Pardinyes i el Centre Històric. Davant els fets, la Urbana els va detenir com a presumptes autors del robatori amb violència i intimidació dels telèfons mòbils.
Quatre detinguts a Lleida per sostreure els telèfons mòbils a punta de navalla
Els robatoris van tenir lloc dissabte a la tarda amb poca estona de diferència a Pardinyes i al Centre Històric
ARA A PORTADA
Publicat el 07 de febrer de 2022 a les 18:53
Actualitzat el 07 de febrer de 2022 a les 18:55
Et pot interessar
-
Societat Trànsit reforça els radars i els controls a les carreteres de Ponent
-
Societat Augmenta el rastre de drogues com la cocaïna i la ketamina a les aigües residuals de Lleida
-
Societat Raimat enceta una verema marcada pel fred amb bones previsions de qualitat
-
Societat Assir Lleida i Popetaines impulsen un model integral per a la lactància materna
-
Societat La Diputació rehabilita la carretera entre les Borges i la Floresta
-
Societat Les fades de Carner-Ribalta «s’escapen» del vandalisme