El Departament de Salut ha confirmat que en les darreres hores han mort quatre persones amb coronavirus a la Regió Sanitaria de Lleida i cap a la Regió Sanitària de l'Alt Pirineu i Aran.
D'aquesta manera, la xifra de víctimes mortals registrada fins ara a les comarques lleidatanes és de 214, 184 a Ponent i 30 al Pirineu. D'aquesta xifra, 170 havia contret el virus i la resta no s'ha pogut certificar amb seguretat.
Salut també ha confirmat 31 casos positius nous. Això fa que el nombre total d'afectats sigui de 2.180 casos des de l'inici de la crisi, 1.832 a Lleida i 348 al Pirineu.
Entre positius confirmats i sospitosos s'arriba a les 7.902 persones al territori. Pel que fa al nombre d'altes, a la demarcació n'hi ha 885, 37 més que aquest dijous.
[noticiadiari]2/201075[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198469[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/201225[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/200939[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/200847[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/200785[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/197029[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198064[/noticiadiari]
Quatre morts per coronavirus a la demarcació de Lleida i 31 casos nous
Societat
El territori suma 214 víctimes mortals i 2.180 casos detectats | També hi ha 885 altes des de l'inici de la crisi sanitària
ARA A PORTADA
-
Societat Lleida registra 8 morts menys que l’any passat i redueix un 36% la sinistralitat mortal Àlvar Llobet i Sotelo
-
Successos Els Mossos investiguen la mort d’una persona localitzada dins d’un cotxe en una sèquia de Torres de Segre
-
Societat A judici el contenciós contra la llicència de la Paeria a la línia d'evacuació dels parcs solars d'Alcarràs ACN
-
Societat Els sindicats denuncien pressions als docents que han renunciat a fer sortides i colònies Àlvar Llobet i Sotelo
Publicat el
01 de maig de 2020 a
les 21:39
Et pot interessar
-
Societat La Urbana de Balaguer deixa de treballar durant tres dies
-
Societat
El Pirineu lleidatà, la zona de Catalunya amb més pobles abandonats
-
Societat
«Aquí», de Llum de Fideu, guanya el Premi a la Millor Estrena d’Arts de Carrer de Fira Tàrrega
-
Societat
Condemnat a dos anys de presó un home de 93 anys per una agressió sexual a una dona amb discapacitat a Juneda
-
Societat
Denunciat un conductor per circular a 190 km/h per la C-14 a Peramola
-
Societat
JARC convoca una tractorada a Lleida per reclamar més ajuts davant l’augment dels costos agraris
