El Departament de Salut ha confirmat que en les darreres hores han mort quatre persones amb coronavirus a la Regió Sanitaria de Lleida i cap a la Regió Sanitària de l'Alt Pirineu i Aran.
D'aquesta manera, la xifra de víctimes mortals registrada fins ara a les comarques lleidatanes és de 214, 184 a Ponent i 30 al Pirineu. D'aquesta xifra, 170 havia contret el virus i la resta no s'ha pogut certificar amb seguretat. 
Salut també ha confirmat 31 casos positius nous. Això fa que el nombre total d'afectats sigui de 2.180 casos des de l'inici de la crisi, 1.832 a Lleida i 348 al Pirineu.
Entre positius confirmats i sospitosos s'arriba a les 7.902 persones al territori. Pel que fa al nombre d'altes, a la demarcació n'hi ha 885, 37 més que aquest dijous.
	
	
	
[noticiadiari]2/201075[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198469[/noticiadiari] 
[noticiadiari]2/201225[/noticiadiari] 
[noticiadiari]2/200939[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/200847[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/200785[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/197029[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198064[/noticiadiari]
							
																					
																Quatre morts per coronavirus a la demarcació de Lleida i 31 casos nous
El territori suma 214 víctimes mortals i 2.180 casos detectats | També hi ha 885 altes des de l'inici de la crisi sanitària
ARA A PORTADA
Publicat el 01 de maig de 2020 a les 21:39
																			
								Et pot interessar
- 
												 Societat
												El cementiri de Lleida s’amplia amb 30 nous nínxols i ret homenatge a l’alcalde republicà Antoni Vives Societat
												El cementiri de Lleida s’amplia amb 30 nous nínxols i ret homenatge a l’alcalde republicà Antoni Vives
- 
												 Societat
												Lleida rep 600.000 turistes i assoleix una xifra rècord de pernoctacions a l'estiu Societat
												Lleida rep 600.000 turistes i assoleix una xifra rècord de pernoctacions a l'estiu
- 
												 Societat
												Naix el primer calendari d’advent artesanal fet per monges i Torrons Alemany Societat
												Naix el primer calendari d’advent artesanal fet per monges i Torrons Alemany
- 
												 Societat
												Els Premis Literaris de Lleida 2025 reben un rècord de 105 originals, 26 d'assaig i 79 de poesia Societat
												Els Premis Literaris de Lleida 2025 reben un rècord de 105 originals, 26 d'assaig i 79 de poesia
- 
												 Societat
												Creixen les alertes per assetjament escolar a Lleida i els estudiants es mobilitzen contra el bullying Societat
												Creixen les alertes per assetjament escolar a Lleida i els estudiants es mobilitzen contra el bullying
- 
												 Societat
												La CHE prohibeix la navegació a Santa Anna i Canelles fins que no disposin d'una estació de neteja d'embarcacions Societat
												La CHE prohibeix la navegació a Santa Anna i Canelles fins que no disposin d'una estació de neteja d'embarcacions

 
															 
															 
															 
															 
															