Quatre persones han resultat ferides aquest migdia en un xoc frontal entre dos vehicles a la carretera C-1412b, al terme municipal d’Isona i Conca Dellà. El sinistre s’ha produït a les 12:04 hores del migdia quan, per causes que es desconeixen, dos vehicles han topat frontalment al punt quilomètric 36,4.
Com a conseqüència de l’accident, tres persones han resultat ferides de caràcter menys greu i una ha quedat ferida lleu. Fins el lloc dels fets s’hi han desplaçat efectius dels Mossos d’Esquadra i dues ambulàncies del SEM. La carretera ha estat prop d'una hora tallada al trànsit. A les 13:06 hores s’ha donat pas alternatiu i la circulació s'ha restablert amb normalitat a les 13:53, segons el Servei Català de Trànsit.
Quatre persones ferides en un xoc frontal a la C-1412b a Isona
Tres de caràcter menys greus i una de lleu, traslladades a l’Hospital del Pallars de Tremp
ARA A PORTADA
-
La Paeria dona llum verda a Torre Salses malgrat la guerra amb el comerç local Àlvar Llobet i Sotelo
-
ERC acusa Larrosa d’enganyar amb Torre Salses: anuncia que s'hi projecten 48 petites superfícies comercials Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
Històric gir al camp català: 1.000 milions per la modernització dels Canals d’Urgell Àlvar Llobet i Sotelo
-
Ponent viu un estiu històric amb màximes de fins a 41,8 graus i rècords que s’acosten als registres extrems Àlvar Llobet i Sotelo
Publicat el 17 de setembre de 2017 a les 17:41
Et pot interessar
-
Societat El Pallars Sobirà, al podi dels rescats en un estiu amb un 30% menys d’operacions a la natura
-
Societat La Bordeta guanya llum i seguretat: 30 nous fanals LED il·luminen l’entrada del barri
-
Societat La contaminació viral: l'absurd repte que ha tancat piscines lleidatanes aquest estiu
-
Societat Eliminen al Pallars un peix invasor amb un còctel natural que el fa desaparèixer en hores
-
Societat Explosió de violacions a Lleida de gener a juny: una cada tres dies
-
Societat 541 alumnes de Lleida s’examinen de la selectivitat de setembre, en una convocatòria amb rècord d’inscrits