Quatre persones han resultat ferides aquest migdia en un xoc frontal entre dos vehicles a la carretera C-1412b, al terme municipal d’Isona i Conca Dellà. El sinistre s’ha produït a les 12:04 hores del migdia quan, per causes que es desconeixen, dos vehicles han topat frontalment al punt quilomètric 36,4.
Com a conseqüència de l’accident, tres persones han resultat ferides de caràcter menys greu i una ha quedat ferida lleu. Fins el lloc dels fets s’hi han desplaçat efectius dels Mossos d’Esquadra i dues ambulàncies del SEM. La carretera ha estat prop d'una hora tallada al trànsit. A les 13:06 hores s’ha donat pas alternatiu i la circulació s'ha restablert amb normalitat a les 13:53, segons el Servei Català de Trànsit.
Quatre persones ferides en un xoc frontal a la C-1412b a Isona
Societat
Tres de caràcter menys greus i una de lleu, traslladades a l’Hospital del Pallars de Tremp
- Els serveis mèdics treballant en l’accident, aquest matí -
- Francesc Belart
ARA A PORTADA
-
Terra El Meteocat amplia i intensifica els avisos per pluja abundant i tempestes intenses: 40 comarques en alerta Arnau Urgell i Vidal
-
-
Societat JARC convoca una tractorada a Lleida per reclamar més ajuts davant l’augment dels costos agraris Redacció
-
-
Societat «Aquí», de Llum de Fideu, guanya el Premi a la Millor Estrena d’Arts de Carrer de Fira Tàrrega ACN
Publicat el
17 de setembre de 2017 a
les 19:41
Et pot interessar
-
Societat
Condemnat a dos anys de presó un home de 93 anys per una agressió sexual a una dona amb discapacitat a Juneda
-
Societat
La 37a Fira del Torró d'Agramunt s'amplia a tres dies i dedica el darrer als cuiners de Ponent
-
Societat
Sexenni anuncia una aturada indefinida amb un últim concert a la Sala Apolo
-
Societat Busquen a Lleida un home després de masturbar-se en un autobús i treure una navalla
-
Societat L’ICS suspèn quatre anys una metgessa de la presó de Ponent per tres actuacions en guàrdies
-
Societat
Denuncien una empresa d'autocars de Guissona per usar el tacògraf d'un mort
