Joan Rangel ha anunciat la reestructuració i ampliació de la comissaria de la Seu durant la visita a la ciutat en la qual ha destacat la bona relació entre els diversos cossos policials presents al territori i la necessitat de continuar potenciant la col·laboració policial per garantir la seguretat ciutadana i una millora dels serveis policials en tots els àmbits.
El delegat del govern ha visitat les instal·lacions de la comissaria de la Seu acompanyat pel delegat de govern a Lleida, José Ãngel Flores i per l'alcalde de la ciutat, Jordi Ausàs, i ha constatat que les dependències de l'actual comissaria han quedat petites i "són insuficients" per atendre les necessitats actuals de la zona. Segons Rangel, la reforma i ampliació de l'actual comissaria suposarà passar d'un espai de 176m2 a un de 444m2 gràcies a l'adquisició d'un local adjacent a les dependències que hi ha en funcionament en aquests moments, situades a l'avinguda Salòria.
En aquest sentit, el delegat del govern a Catalunya ha assegurat que actualment s'està finalitzant la redacció del projecte de la nova comissaria de manera que, abans d'acabar l'any es poden iniciar les obres i durant el 2008 es podran inagurar les noves dependències. "Es tracta d'unes obres que en un principi seran poc complicades i tindran un període d'execussió d'uns sis mesos", ha explicat Rangel.
Amb l'ampliació, la nova comissaria disposarà de dos espais diferenciats, un dedicat al servei als ciutadans i obert a l'exterior i l'altre que es correspondrà amb l'espai actual i que es destinarà a funcions internes de la polícia com la investigació, l'arxiu, etc. A nivell d'instal·lacions, Rangel
assegura també que es dotarà la comissaria de mitjans informàtics i tecnològics de primer nivell i ha explicat que el pressupost total del projecte és de 600.000 euros.
Finalment, Rangel ha destacat la importància de la millora que s'esta duent a terme en diverses comissaries de polícia del territori català ja que la xifra d'usuaris d'aquestes oficines augmenta constanment. Joan Rangel ha afirmat que tan sols durant l'any passat, en tot el territori català es van tramitar 900.000 carnets d'identitat i més de 600.000 documents d'altres tipus, i ha afegit que l'objectiu de la delegació del govern passa per oferir als ciutadans una resposta ràpida, segura i eficaç en tots els serveis que corresponen a la policia.
Joan Rangel El delegat de govern español a Catalunya, Joan Rangel a la dreta de l'alcalde de la ciutat, Jordi Ausàs