El Departament de Salut ha nomenat Raül Llevot nou delegat de la conselleria i gerent territorial de la Regió Sanitària de Lleida del Servei Català de la Salut, en substitució de Josep Pifarré.
Llevot té una àmplia trajectòria en el sector sanitari ja que des del 2004 exerceix de lletrat de l'Institut Català de la Salut (ICS) i, des de desembre del 2005, és responsable de l'Assessoria Jurídica de l'ICS a Lleida, Alt Pirineu i Aran. En aquesta gerència territorial, va assumir entre els anys 2015 i 2021 els assumptes judicials de l'empresa pública Gestió de Serveis Sanitaris (GSS), que gestiona l’Hospital Universitari Santa Maria, l'Hospital Comarcal del Pallars, l'ABS Lleida Rural Nord i les residències Balàfia I i II de Lleida.
Raül Llevot (Lleida, 1979) és llicenciat en Dret per la Universitat de Lleida (UdL) i en Ciències Polítiques i de l'Administració per la Universitat Oberta de Catalunya (UOC) i funcionari del cos superior de l'Administració de la Generalitat de Catalunya des de 2004.
A més de representar jurídicament l'ICS i l'empresa pública GSS, Llevot ha estat membre de diferents òrgans de direcció i seguiment de l'aliança estratègica ICS-GSS i de diferents comitès d'ètica de la Regió Sanitària de Lleida. Paral·lelament, en l'àmbit de la docència fa gairebé una dècada que és formador de l'Escola d'Administració Pública de Catalunya. A la vegada, ha participat com a professor en cursos i sessions de legislació sanitària, protecció de dades, responsabilitat mèdica i en el Màster d'assaigs clínics de la UdL, entre altres.
Raül Llevot, nou gerent de la Regió Sanitària de Lleida
El nou responsable territorial ha estat lletrat de l'ICS a la gerència Lleida, Alt Pirineu i Aran des de l'any 2005

- Raül Llevot, gerent de sanitat a Lleida -
- ICS
ARA A PORTADA
-
-
El Pla d’Urgell pica a la porta de la Generalitat: «Prometen món rural, però no contesten el telèfon» Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
Enxampat amb 50 grams de cocaïna d’alta puresa: la Fiscalia li demana 4 anys i mig de presó Redacció
-
L’eix gironí, el Pla de Lleida i les comarques de muntanya lideren el creixement català amb un 4,5% Pep Martí i Vallverdú
Publicat el 08 de novembre de 2022 a les 17:23
Actualitzat el 08 de novembre de 2022 a les 17:35
Et pot interessar
-
Societat Balaguer intenta de nou recuperar el Centre Històric: necessita 12 milions
-
Societat Les exportacions lleidatanes baixen un 1,5% entre gener i juliol i es queden en 1.856 milions
-
Societat El Miravisions portarà a debat el fotoperiodista Gilles Favier i honrarà Ricard Garcia Vilanova
-
Societat Almacelles planta cara al macroprojecte de biogàs: “Sense garanties, no hi ha autorització”
-
Societat Descobreixen 4.500 plantes de marihuana enmig d'un bosc del Pallars Jussà
-
Societat Ros Roca obre una macroplanta a Tàrrega amb 25 milions d’inversió i 200 nous llocs de treball