El grup editor de Diari de Sabadell i Diari de Terrassa ha arribat a un acord amb SCG Aquitània SL per a l'adquisició de NacióDigital. La intenció de la nova propietat és reforçar la rellevància periodística del mitjà i posar èmfasi en la seva xarxa de cobertura local.
"Estem satisfets que aquesta operació signifiqui un nou salt endavant per a una capçalera pionera en premsa digital al nostre país", ha explicat el fundador i actual director Miquel Macià.
[h3]Transformació en l'actual sistema de mitjans[/h3]
Segons l'editor i conseller delegat del grup sabadellenc, Marc Basté, "és una oportunitat que ens porta a empènyer la transformació de l'actual ecosistema de mitjans en català en una posició de lideratge, especialment en cobertura local".
El nou grup editor comptarà amb més de 45 periodistes en 6 redaccions locals repartides pel territori català, i es converteix en el líder de la premsa local en català.
[noticiadiari]2/223160[/noticiadiari]
Relleu en la propietat de NacióDigital
El grup editor de "Diari de Sabadell" i "Diari de Terrassa" adquireix el diari més llegit en català
ARA A PORTADA
Publicat el
11 de febrer de 2022 a
les 18:44
Et pot interessar
-
Societat
El turisme de la floració aplega 20.000 visitants a Aitona
-
Societat
Balaguer acollirà una nova Fira Q amb desfilades canines i un concurs d'entrepans
-
Societat
Trànsit vigilarà els GPS per evitar el col·lapse dels pobles aquesta Setmana Santa
-
Societat El Pirineu preveu fregar el ple per Setmana Santa amb una temporada d'esquí "històrica"
-
Societat L'atenció primària atén el 76% de les 114.000 urgències a la regió sanitària de Lleida durant l'hivern
-
Societat
Capturats més de 156.000 conills a Ponent en nou mesos
