L'autovia A2, al seu pas per Mollerussa, s'ha reobert en els dos sentits de la marxa a quarts de sis de la tarda d'aquest diumenge després d'estar més de vuit hores tallada per l'incendi d'un camió frigorífic que ha bolcat a la mitjana. Durant gairebé tot el dia el trànsit de l'autovia s'ha desviat per la calçada lateral.
El sinistre ha passat a dos quarts de nou del matí en sentit Barcelona a l'altura del quilòmetre 486 i des d'aleshores l'autovia s'havia tallat per facilitar als Bombers de la Generalitat les tasques d'extinció del foc. Segons els Mossos d'Esquadra, el conductor del vehicle ha estat atès in situ pels serveis d’emergència i no ha estat necessari traslladar-lo a l’hospital.
Reoberta l'A2 a Mollerussa després d'estar més de vuit hores tallada per l'incendi d'un camió
L'autovia s'havia tallat en els dos sentits de la marxa per facilitar als Bombers de la Generalitat les tasques d'extinció del foc
ARA A PORTADA
-
-
Mercolleida constata una lleu millora del mercat porcí tot i les pèrdues per la pesta porcina Àlvar Llobet i Sotelo
-
La Diputació aprovarà un pressupost de 223,7 milions per al 2026, un 28% més que enguany Àlvar Llobet i Sotelo
-
La Paeria presenta un pressupost de 269 milions per al 2026, el més alt de la seva història recent Àlvar Llobet i Sotelo
-
Publicat el 03 d’abril de 2016 a les 18:30
Actualitzat el 03 d’abril de 2016 a les 18:34
Et pot interessar
-
Societat
Detinguts quatre homes a Lleida per robar cable de coure de la xarxa ferroviària
-
Societat
Els Pastorets arriben a Balaguer amb tres funcions, noves cançons i una revolució escènica
-
Societat
Ofensiva contra la planta de biogàs de la Sentiu de Sió: veïns i ajuntaments van als tribunals
-
Societat
Els sindicats alerten de pèrdues de 24 milions setmanals i veuen «insuficients» els ajuts per la PPA
-
Societat
Ocupacions del 80% al Pirineu lleidatà per la Puríssima
-
Societat
Aspid destapa el caos accessible als autobusos i trens de Ponent
