Els trens AVE acumulen aquesta tarda retards de més de mitja hora a causa d'una avaria en el sistema de senyalització a les Borges Blanques, segons ha indicat Renfe.
La incidència s'ha produït cap a les cinc de la tarda i, com a conseqüència, des d'aquesta hora es produeixen retards que afecten la línia d'Alta Velocitat entre Barcelona i Madrid i també de Barcelona a Girona.
Retards de més de mitja hora a la línia de l'AVE per una avaria en la senyalització a les Borges
Les demores afecten a la línia entre Barcelona i Madrid i també de Barcelona a Girona
ARA A PORTADA
-
-
Ramon Carulla, el constructor de Vilanova de Bellpuig desaparegut que va ajudar dos dels ferits en l'ensorrament Àlvar Llobet i Sotelo
-
La Paeria de Lleida pacta una governança inclusiva però el Hub de Balàfia genera friccions polítiques Àlvar Llobet i Sotelo
-
Detingut a Tàrrega un lladre reincident per cinc robatoris amb força a l'interior de vehicles Redacció
-
Publicat el
12 de setembre de 2017 a
les 18:17
Actualitzat el
12 de setembre de 2017 a les
18:24
Et pot interessar
-
Societat
Fiscalia manté la petició de 7 anys i mig de presó per a l'acusat d'intentar violar la parella a Lleida
-
Societat
Generalitat i Paeria impulsen una oficina de turisme conjunta
-
Societat
La IA fa de porter a urgències: menys cues a l’Arnau de Vilanova
-
Societat
La UdL lidera un dels projectes subvencionats per preservar el patrimoni cultural immaterial
-
Societat
Unió de Pagesos denuncia inacció del Govern davant la sobrepoblació de conills a Lleida
-
Societat
Un despreniment de roques a Gerb mantindrà tallada la LV-9047 durant un mes
