L'autovia A2 ha registrat retencions de trànsit aquest dijous al matí després que un camió s'hagi accidentat a l'altura de Golmés, a la comarca del Pla d'Urgell, al punt quilomètric 488. En concret, cap a les set del matí el vehicle ha fet la tisora i ha bolcat, fet que ha obligat a tallar completament la via en sentit Lleida durant més de dues hores.
Mentrestant, el trànsit s'ha desviat per la N-IIa. Cap a un quarts de deu ja s'ha reobert un carril a la circulació. Segons han informat els Mossos d'Esquadra, el camió portava un contenidor tancat que no ha perdut càrrega. El conductor n'ha sortit il·lès.
Retencions a l'A2 a Golmés, al Pla d'Urgell, per l'accident d'un camió
Ha obligat a tallar completament l'autovia en sentit Lleida durant més de dues hores
ARA A PORTADA
Publicat el
13 d’agost de 2015 a
les 17:32
Et pot interessar
-
Societat
Els agricultors de Ponent adapten les jornades per la calor extrema amb puntes de fins a 43 graus
-
Societat
Al desert de la calor
-
Societat
Piscines plenes i carrers buits en la primera onada de calor a Lleida
-
Societat
El 5è Magnífic Fest clou amb 25.000 assistents després de tres dies de festa
-
Societat
L’estiu arriba amb màximes de 41 graus a Ponent
-
Societat
Mor de forma sobtada el periodista lleidatà Antonio Megías
