El Departament de Salut ha revisat la xifra de morts a la demarcació de Lleida des de l'inici de la crisi i aquest dimarts ha indicat que han traspassat 227 persones, 13 menys de les que s'havia informat en el darrer comunicat.
D'aquesta manera, la xifra de víctimes mortals registrada fins ara a les comarques lleidatanes es situa en 197 a Ponent i 30 al Pirineu. D'aquesta xifra, 200 havia contret el virus i la resta no s'ha pogut certificar amb seguretat.
Salut també ha confirmat dos casos positius nous amb el nou recompte. Això fa que el nombre total d'afectats sigui de 2.439 casos des de l'inici de la crisi, 2.069 a Lleida i 370 al Pirineu.
Entre positius confirmats i sospitosos s'arriba a les 12.210 persones al territori. Pel que fa al nombre d'altes, a la demarcació n'hi ha 1.110.
[noticiadiari]2/201655[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/202103[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198469[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/197029[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198064[/noticiadiari]
Salut revisa la xifra de morts a la demarcació de Lleida i la redueix a 227
El territori suma 2.439 casos detectats | També hi ha 1.110 altes des de l'inici de la crisi sanitària
ARA A PORTADA
-
Rebel·lia a les Garrigues: els ajuntaments bloquegen el conveni de carreteres de la Diputació i la Generalitat Redacció
-
-
-
L’Àngel Guimerà de Balaguer protesta per l’agressió d’un pare a un docent i la manca de suport socioeducatiu Àlvar Llobet i Sotelo
-
Arnau Salat, nou alcalde de la Floresta després d’una moció de censura polèmica Àlvar Llobet i Sotelo
Publicat el 19 de maig de 2020 a les 22:05
Et pot interessar
-
Societat Lleida estrena la fira MOS amb gastronomia, automoció i un toc de tradició de Sant Miquel
-
Societat Blindatge al Centre Històric de Lleida per l’Obert: detectors de metalls i més de 50 agents
-
Societat Expoclàssic de Mollerussa celebra 30 anys amb més expositors i un homenatge a SEAT
-
Societat Lleida acull la primera formació acreditada a l’Estat en teràpia d’interacció pares-fills
-
Societat Els canals d’Urgell tancaran el 27 de setembre després d’una bona campanya de reg
-
Societat Fruita amb Justícia Social denuncia l’exportació de pera de Lleida a Israel i en reclama el boicot