Les residències Mare Marcel·lina de Verdú, la geriàtrica de Bellver i La Teva Llar de Lleida ja no estan intervingudes pel Departament de Salut, que va prendre el control arran de l'augment de casos positius. El centre de Verdú ha tornat de nou a mans de les Germanetes dels Pobres de Sant Pere Claver mentre que el geriàtric de Bellver ha tornat a ser gestionat per la Fundació Hospital de Puigcerdà.
Al centre Mare Marcel·lina es va detectar un brot que va afectar gairebé tots els residents, 47 de 48. En total, el virus va provocar 11 defuncions. Menys greu va ser el contagi a Bellver, on es van registrar 16 casos, 11 de residents i cinc del personal.
Al centre de la ciutat de Lleida es van contagiar 30 residents dels 31 que hi viuen.
[plantillacoronavirus]
Salut també finalitza la intervenció a la residència de Lleida, la darrera que estava en tutela
Els geriàtrics de Bellver i de Verdú havien estat gestionats per la Generalitat
ARA A PORTADA
Publicat el
17 de novembre de 2020 a
les 17:34
Actualitzat el
17 de novembre de 2020 a les
17:35
Et pot interessar
-
Societat
L'agenda del cap de setmana a Ponent: 13 i 14 de juny
-
Societat La Generalitat obre la consulta pública per impulsar la creació del Parc Natural del Montsec
-
Societat
Doctor Prats serà el cap de cartell de l’Aquelarre 2026 de Cervera
-
Societat
FiraTàrrega 2026 reunirà 57 espectacles i reivindicarà el teatre com a espai de trobada
-
Societat
Lleida posa en línia el Fons Ricard Viñes amb un miler de documents consultables
-
Societat
La plantilla de Correus de Balaguer denuncia la manca de personal i alerta del deteriorament del servei
