El Departament de Salut ha tornat a rebaixar la xifra de morts per coronavirus a la demarcació de Lleida. Després de fer-ho el passat diumenge, aquest dimecres ha fixat la xifra de difunts en 210, vuit menys que ahir.
Salut també ha confirmat 25 casos positius nous, 24 a Ponent i un al Pirineu. Això fa que el nombre total d'afectats sigui de 2.123 casos des de l'inici de la crisi, 1.777 a la plana de Lleida i 346 al Pirineu.
Entre positius confirmats i sospitosos s'arriba a les 7.383 persones al territori. Pel que fa al nombre d'altes, a la demarcació n'hi ha ara 843, una xifra que també és inferior al total que s'ha donat aquest dimarts, que es fixava en 936.
[noticiadiari]2/200939[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/200847[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/200785[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/197029[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198064[/noticiadiari]
Salut torna a rebaixar la xifra de morts per coronavirus a la demarcació de Lleida; 210
Hi ha 2.123 casos detectats i 843 altes, una dada que també es inferior al total donat ahir
ARA A PORTADA
Publicat el 29 d’abril de 2020 a les 21:17
Et pot interessar
-
Societat
Creixen les alertes per assetjament escolar a Lleida i els estudiants es mobilitzen contra el bullying
-
Societat
La CHE prohibeix la navegació a Santa Anna i Canelles fins que no disposin d'una estació de neteja d'embarcacions
-
Societat
Els millors plans per la Castanyada 2025 a Ponent
-
Societat
La Diputació de Lleida repararà la memòria dels 537 treballadors represaliats pel franquisme
-
Societat
El Tren dels Llacs arriba a final de temporada amb els vagons plens i un 9% més de passatgers
-
Societat
Cerima Cherries serà la primera empresa catalana a exportar cireres al mercat xinès
