El president de la Diputació de Lleida, Jaume Gilabert, s’ha mostrat satisfet per la decisió que el Ministeri de Foment hauria pres ja de forma definitiva respecte a la idoneïtat que el túnel de Vielha tingui els tres carrils demandats des de molts sectors de la societat lleidatana i que ja es coneix de forma oficiosa, tot i que encara no s’ha donat a conèixer de forma oficial.
Gilabert ha reconegut la seva satisfacció “pel fet que el Ministeri de Foment hagi sabut reaccionar i rectificar, i veure que els projectes que van elaborar els nostres tècnics s’adapta perfectament a les directives que marca la Unió Europea i a les normes de seguretat establertes pel govern estatal”.
En aquest sentit, Francesc Boya i Jaume Gilabert han destacat la unitat d'acció de les administracions locals i el president de la Diputació ha assegurat que “nosaltres ja intuíem que aquesta podria ser la decisió presa pel Ministeri, després de la reunió a la que van assistir els nostres tècnics a Madrid la passada setmana” També ha afegit que “extraoficialment ja sabíem com podien anar les coses, però és el Ministeri de Foment el que ha de confirmar aquests detalls”.
ARA A PORTADA
Publicat el
29 d’octubre de 2007 a
les 07:34
Et pot interessar
-
Societat
Entitats del tercer sector de Lleida fan una acció reivindicativa per reclamar noves polítiques d'habitatge assequible
-
Societat
L'Audiència de Lleida condemna a 2 anys de presó un noi que va agredir sexualment una noia
-
Societat
Dos anys de presó per una agressió sexual a una dona en un pis de Lleida
-
Societat
L’Escola Pia reclama dues línies més d’I3 per al curs vinent a Balaguer
-
Societat
Endesa buida els canals de Balaguer, Térmens i Lleida durant set setmanes per tasques de manteniment
-
Societat
El Govern reforça l’accés dels municipis lleidatans als fons europeus directes
