El lleidatà Saúl Craviotto i el seu company d'embarcació, Cristian Toro, han aconseguit la medalla d'or als Jocs Olímpics de Rio de Janeiro en la competició del caiac doble 200 metres (K-2 200). El català, que ja va guanyar aquest metall en la mateixa prova a Pequín i va aconseguir la plata en K-1 200 a Londres, i el gallec s'han imposat aquest dijous amb un temps de 32,075 segons.
Després d'una primera carrera que els va permetre obtenir la classificació directa a la final olímpica amb una marca de 31,161 segons, la cursa d'avui ha requerit un gran esforç dels dos remers per arribar en primera posició de la seva sèrie. Craviotto començarà a competir en la modalitat individual d'aquesta prova, el K-1 200, a partir de les 14.00 d'aquest divendres.
Saúl Craviotto guanya l'or en K2 200
El lleidatà ja va guanyar aquest metall en la mateixa prova a Pequín i va aconseguir la plata en K-1 200 a Londres
Ara a portada
-
Societat L'apagada a Lleida: barbacoes, sopars a les espelmes i comerços reinventats davant la foscor Oriol Almacellas Verdés
-
-
Societat Els CAP i hospitals de Lleida funcionen amb normalitat l'endemà de l'apagada elèctrica Redacció
-
-
Societat L'Albi acull els passatgers d’un Avlo aturat 21 hores per l’apagada Oriol Almacellas Verdés
Publicat el 18 d’agost de 2016 a les 18:46
Et pot interessar
-
Societat Tàrrega reforça la seva resposta davant les apagades amb generadors
-
Societat Els generadors mantenen la ramaderia del Pirineu durant l'apagada elèctrica
-
Societat La UdL recomana no fer activitats avaluables i suspendre l'activitat si persisteixen els talls
-
Societat «Si el camp cau, cau tot el país»: resignació i resiliència dels pagesos després de la pedregada