El lleidatà Saúl Craviotto i el seu company d'embarcació, Cristian Toro, han aconseguit la medalla d'or als Jocs Olímpics de Rio de Janeiro en la competició del caiac doble 200 metres (K-2 200). El català, que ja va guanyar aquest metall en la mateixa prova a Pequín i va aconseguir la plata en K-1 200 a Londres, i el gallec s'han imposat aquest dijous amb un temps de 32,075 segons.
Després d'una primera carrera que els va permetre obtenir la classificació directa a la final olímpica amb una marca de 31,161 segons, la cursa d'avui ha requerit un gran esforç dels dos remers per arribar en primera posició de la seva sèrie. Craviotto començarà a competir en la modalitat individual d'aquesta prova, el K-1 200, a partir de les 14.00 d'aquest divendres.
Saúl Craviotto guanya l'or en K2 200
El lleidatà ja va guanyar aquest metall en la mateixa prova a Pequín i va aconseguir la plata en K-1 200 a Londres
ARA A PORTADA
Publicat el
18 d’agost de 2016 a
les 18:46
Et pot interessar
-
Societat
Sant Joan, la festa pagana del solstici
-
Societat
Piscines plenes i carrers buits en la primera onada de calor a Lleida
-
Societat
L’estiu arriba amb màximes de 41 graus a Ponent
-
Societat
Mor de forma sobtada el periodista lleidatà Antonio Megías
-
Societat La calor i la sega disparen el risc d'incendis als boscos lleidatans
-
Societat
Agenda del cap de setmana a Ponent: 20 i 21 de juny
