La Diputació de Lleida ha presentat aquest dimarts una nova campanya per promocionar el territori de Ponent i el Pirineu a tot l'estat sota el lema 'Jo també vull sentir Lleida'.
Les bones condicions meteorològiques, i l'estrena de nous serveis turístics com el tren dels llacs, l'observatori del Montsec o les ofertes a l'estany d'Ivars i Vilasana fan creure en una bona temporada "ja que s'estan posant en valor nous atractius de Ponent i el Pirineu", va dir Gilabert. Lleida a més disposa d'un terç de les cases rurals de tot Catalunya que s'han duplicat a la demarcació en els últims 7 anys.
El director del Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida, Xavier Moncayo, va explicar que tot i el desig igualar dades amb l'any passat, "les estades seran més curtes, i els turistes contindran la despesa". Per fer front a aquesta difícil situació l'ens provincial destinarà aquest estiu 500.000 euros a la campanya publicitària 'Jo també vull sentir Lleida' adreçada als turistes catalans, valencians, bascos i madrilenys. Els anuncis es publicaran en premsa, i s'emetran en ràdios i televisions generalistes, revistes i pàgines web especialitzades i plataformes socials com Facebook. També es col·locarà als autobusos de Barcelona, Madrid, València, Sant Sebastià i Lleida.
L'eslògan és una evolució de la campanya anterior 'Lleida amb els cinc sentits' però ara proposa una apel·lació emotiva a l'hora de decidir el lloc de vacances. En les imatges dels anuncis es poden veure la Seu Vella de Lleida, l'estany d'Ivars i Vila-sana, el congost de Mont-rebei, l'observatori del Montsec, el romànic del Pirineu, el Parc Nacional d'Aigüestortes i l'Estany de Sant Maurici. També el castell de Mur i el tren dels Llacs. També es destaquen les activitats d'esports d'aventura i la gastronomia de la demarcació de Lleida. La campanya començarà el 15 de juny.
Imatge de la presentació de la campanya. Imatge de la presentació de la campanya. Foto: Xavier Lozano.