Agents de la policia de la Generalitat-Mossos d’Esquadra van detenir aquest dimecres sis persones com a presumptes autores d’un delicte contra la salut pública. A principis d’estiu els mossos van tenir coneixement d’un grup de persones que es dedicava a la venda de substàncies estupefaents a la Vall Fosca. La investigació oberta va poder concretar que es tractaria de persones que vivien a Montgat (El Maresme) però que tenien segona residència a la Vall.
De la investigació es desprèn que principalment traficaven per la comarca del Maresme i que aprofitaven l’estada al Pirineu per continuar amb les seves activitats delinqüencials. Aquest dimecres es va detenir sis persones a Mongat i Barcelona com a presumptes integrants d’aquesta xarxa: Jordi AG de 32 anys; Marc RT de 32 anys; Mònica AG de 20 anys; Ernesto RC de 68 anys; Maria del Carmen TC de 66 anys, i Mònica CM de 31 anys
Posteriorment es van realitzar tres entrades i perquisicions en domicilis de Montgat i Barcelona. En total es van comissar 8.000€ en bitllets fraccionats, 2 pistoles de fogueig, bàscules de precisió, substàncies de tall i altres estris relacionats amb la preparació i venda de substàncies estupefaents. Pel que fa a substàncies, s’han intervingut 35 grams de cocaïna, 22 quilograms de marihuana, un quilogram de cabdells de marihuana ja preparats per la venda final i 75 grams d’haixix.
Amb aquestes detencions es dóna per desarticulat un grup molt actiu que es dedicava a traficar amb diferents tipus de substàncies estupefaents. Els tres últims detinguts van quedar en llibertat amb càrrecs després de declarar a comissaria. La resta, dels quals Jordi AG ja tenia antecedents per fets similars, van passar ahir a disposició de Jutjat de Tremp. L’autoritat judicial va ordenar d’ingrés a presó de Jordi AG i Marc RT i la llibertat amb càrrecs de Mònica AG.
ARA A PORTADA
Publicat el
01 d’octubre de 2011 a
les 14:40
Et pot interessar
-
Societat
Lleida busca la veu jove de la Festa Major 2026
-
Societat
Les pluges dificulten la recol·lecció del cereal de Ponent
-
Societat
Agenda del cap de setmana a Lleida: 7 i 8 de febrer
-
Societat
La carn de senglar s’acumula als congeladors i els majoristes planten cara a la Generalitat
-
Societat Menys papers i més camp: Unió de Pagesos planta cara a la burocràcia
-
Societat
Així viuen la gran nevada al poble més alt de Catalunya: «No ho havíem vist mai»
