El conjunt de rock català Sopa de Cabra serà el cap de cartell de la Festa Major de les Borges Blanques, que comença aquest divendres.
El grup que lidera Gerard Quintana tocarà de manera gratuita a la plaça Europa de la capital de les Garrigues a partir de la una de la matinada juntament amb el grup Enzel i The Pink Goats. La festa de la localitat s'allargarà fins el proper dimarts 5 de setembre.
Sopa de Cabra, cap de cartell de la Festa Major de les Borges Blanques
La formació de Gerard Quintana serà la cap de cartell de la Festa Major de les Borges Blanques

- Sopa de Cabra, en una imatge promocional -
- Sopa de Cabra
ARA A PORTADA
-
Rebel·lia a les Garrigues: els ajuntaments bloquegen el conveni de carreteres de la Diputació i la Generalitat Redacció
-
-
-
L’Àngel Guimerà de Balaguer protesta per l’agressió d’un pare a un docent i la manca de suport socioeducatiu Àlvar Llobet i Sotelo
-
Arnau Salat, nou alcalde de la Floresta després d’una moció de censura polèmica Àlvar Llobet i Sotelo
Publicat el 01 de setembre de 2017 a les 18:53
Actualitzat el 01 de setembre de 2017 a les 19:02
Et pot interessar
-
Societat Lleida estrena la fira MOS amb gastronomia, automoció i un toc de tradició de Sant Miquel
-
Societat Blindatge al Centre Històric de Lleida per l’Obert: detectors de metalls i més de 50 agents
-
Societat Expoclàssic de Mollerussa celebra 30 anys amb més expositors i un homenatge a SEAT
-
Societat Lleida acull la primera formació acreditada a l’Estat en teràpia d’interacció pares-fills
-
Societat Els canals d’Urgell tancaran el 27 de setembre després d’una bona campanya de reg
-
Societat Fruita amb Justícia Social denuncia l’exportació de pera de Lleida a Israel i en reclama el boicot