Els Mossos d'Esquadra van denunciar aquest dimarts al migdia un conductor, de 30 anys i veí de Lleida, després de sorprendre'l circulant a una velocitat penalment punible.
Durant un control de velocitat al quilòmetre 60 de l'N-240, al terme municipal de les Borges Blanques, en sentit Lleida, la policia va detectar el turisme que conduïa aquesta persona quan anava a 180 km/h, en un tram on la velocitat màxima permesa és de 90 km/h.
Més endavant una patrulla va aturar el vehicle i va denunciar penalment el conductor per un delicte contra la seguretat viària, tenint en compte que va sobrepassar en més de 80 km/h la velocitat autoritzada a la via.
Sorprenen un conductor circulant a 180 km/h per l'N-240 a les Borges Blanques
Societat
Els Mossos d'Esquadra l'han denunciat penalment per un delicte contra la seguretat viària
ARA A PORTADA
-
Política La Paeria celebra un ple sense debat polític i avala la gestió de les residències de Balàfia Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
Política Qui és Sergi Vélez, la parella de Montse Mínguez a l'ull de l'huracà pels seus negocis immobiliaris Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
Política José Crespín, de l'ombra d'Àngel Ros a ser la cara de l'Estat a Catalunya Àlvar Llobet i Sotelo
Publicat el
27 de febrer de 2019 a
les 23:20
Et pot interessar
-
Societat Llibertat vigilada per al menor detingut pel cas dels canals Blocus a Lleida
-
Societat Illa adverteix que «no hi haurà impunitat davant la violència» després de la detenció del menor vinculat a Blocus Lleida
-
Societat Detingut un menor de 16 anys a Bellmunt d’Urgell per dirigir els grups de Blocus Lleida i incitar a saquejos
-
Societat
Detenen un menor que era administrador dels canals de Blocus a Lleida
-
Societat
Posen a prova el Pla d'autoprotecció del túnel de Vielha amb un simulacre d'accident
-
Societat
Presenten a Lleida un robot humanoide preparat per esporgar arbres
