A partir de les 18:00 hores es farà la lectura del conte amb espectacle de màgia amb el Mag Cambras i en acabar hi haurà música d’acordions i berenar.
El nou conte en pallarès editat per Cambuleta està escrit per Josep Colom i il·lustrat per Cristina Castellà. És el sisè conte d’aquesta col·lecció que té com a principal objectiu conservar i donar a conèixer la parla del Pallars entre els més petits. Aquests contes, escrits íntegrament en pallarès, inclouen també un vocabulari, una guia de lectura i un CD on els nens poden escoltar la parla del Pallars.
Una de minairons explica la història dels minairons, éssers màgics, portada a l’actualitat. Des de l’Associació es vol que aquests contes es converteixin en una eina d’ús quotidià tant a casa com a l’escola.
Sort acull la presentació d'un conte sobre els minairons
Aquest divendres 30 de desembre al cinema Els Til·lers de Sort es fa la presentació del darrer conte editat per l'Associació Cultural Cambuleta i titulat "Una de minairons".
ARA A PORTADA
Publicat el
29 de desembre de 2011 a
les 15:13
Et pot interessar
-
Societat
Fiscalia manté els 18 anys de presó per a l'acusat d'intentar matar la parella a Artesa de Segre
-
Societat
La Guàrdia Urbana i els Mossos doblaran els controls de seguretat al Centre Històric de Lleida
-
Societat
Albert Esteve nega el frau a la Seguretat Social, però la Fiscalia demana sis anys de presó
-
Societat
La marea de professors desborda el centre de Lleida en la tercera jornada de vaga educativa
-
Societat
Els professors tallen l'A-2 a Soses, Lleida i Alcarràs
-
Societat
Lo Pau de Ponts: «Les festes majors són l'essència de la meva música»
