El Bisbat de Lleida ha decidit tancar al culte la Parròquia de Sant Bartomeu d'Alpicat (Segrià) i traslladar les misses a la Sala Unió de la mateixa població durant els mesos vinents. La decisió la va comunicar el bisbe de Lleida, Salvador Giménez Valls, aquest diumenge, després que fa uns dies es produïssin uns "lleus despreniments" a la coberta de la nau central del temple.
Un informe de l'arquitecte de la diòcesi ha aconsellat dur a terme les obres de manera "imminent" per garantir la seguretat del temple i dels vianants. El Bisbat calcula que reparar la coberta del temple costarà uns 150.000 euros i estudien com fer front a aquesta despesa.
Tanca al culte l'església d'Alpicat per lleus despreniments a la coberta de la nau central
L'arquitecte de la diòcesi aconsella actuar de manera "imminent" i el Bisbat de Lleida calcula que la reparació costarà 150.000 euros
ARA A PORTADA
Publicat el 18 de febrer de 2019 a les 21:40
Et pot interessar
-
Societat Raimat enceta una verema marcada pel fred amb bones previsions de qualitat
-
Societat Assir Lleida i Popetaines impulsen un model integral per a la lactància materna
-
Societat La Diputació rehabilita la carretera entre les Borges i la Floresta
-
Societat Les fades de Carner-Ribalta «s’escapen» del vandalisme
-
Societat L’últim gest solidari d’Anna Salvadó recapta més de 6.000 euros per Palestina
-
Societat Educació planteja reduir ràtios als centres de màxima complexitat de Lleida