L'Ajuntament de Tàrrega porta a terme aquests dies d'obres de renovació del col·lector d'aigües residuals situat al sector nord de la ciutat. Es tracta d'un segment de 1.200 metres de conduccions de la xarxa de sanejament que discorre als afores del nucli urbà connectant fins a l'estació depuradora.
Aquest col·lector també recull les aigües residuals provinents del polígon industrial de la Canaleta, vora l'A-2. Els treballs de renovació han estat adjudicats a l'empresa Agrovial per un import de 140.303 euros més IVA. L'Agència Catalana de l'Aigua (ACA) finança íntegrament la intervenció en el marc del pla de manteniment de les infraestructures vinculades a l'estació depuradora. Les obres de renovació del col·lector del col·lector obligaran a tallar el Camí de Balaguer del 16 al 18 d'agost.
La nova canalització de polietilè, que substituirà l'antiga feta de formigó, és més ampla de diàmetre, fet que permetrà augmentar la capacitat del col·lector. La materialització del projecte també haurà de permetre resoldre les patologies detectades a la canonada a causa del pas del temps. Les tasques que ara s'executen inclouen l'obertura de rases amb poca afectació al trànsit, ja que el traçat discorre per zones rurals o per sectors urbanitzables encara no desenvolupats. Tot i això, del 16 al 18 d'agost les obres obligaran a tallar la via rural coneguda com a Camí de Balaguer a l'altura de la Torre del Morlans, precisament per poder obrir una rasa.
Text
Tàrrega executa obres de renovació del col·lector d'aigües residuals del sector nord de la ciutat
Societat
L'actuació, finançada per l'ACA, se centra en la substitució un tram de 1.200 metres de canonada que connecta amb la depuradora
ARA A PORTADA
Publicat el
14 d’agost de 2017 a
les 17:42
Actualitzat el
14 d’agost de 2017 a les
17:46
Et pot interessar
-
Societat
Almenar estrena el nou CAP amb l’objectiu de millorar l’atenció de 10.000 habitants
-
Societat
La calor extrema deshidrata el 80% dels perers conference de Lleida i amenaça la collita
-
Societat
Protecció Civil aixeca el confinament del nucli de Fontllonga un cop controlat l'incendi de Camarasa, a la Noguera
-
Societat
Els Bombers treballen per extingir un foc a l’abocador de Tàrrega
-
Societat
La Zona de Baixes Emissions de Lleida suma 224 multes en el primer any
-
Societat
Pagesos: primera línia contra el foc
