L'Ajuntament de Tàrrega porta a terme aquests dies d'obres de renovació del col·lector d'aigües residuals situat al sector nord de la ciutat. Es tracta d'un segment de 1.200 metres de conduccions de la xarxa de sanejament que discorre als afores del nucli urbà connectant fins a l'estació depuradora.
Aquest col·lector també recull les aigües residuals provinents del polígon industrial de la Canaleta, vora l'A-2. Els treballs de renovació han estat adjudicats a l'empresa Agrovial per un import de 140.303 euros més IVA. L'Agència Catalana de l'Aigua (ACA) finança íntegrament la intervenció en el marc del pla de manteniment de les infraestructures vinculades a l'estació depuradora. Les obres de renovació del col·lector del col·lector obligaran a tallar el Camí de Balaguer del 16 al 18 d'agost.
La nova canalització de polietilè, que substituirà l'antiga feta de formigó, és més ampla de diàmetre, fet que permetrà augmentar la capacitat del col·lector. La materialització del projecte també haurà de permetre resoldre les patologies detectades a la canonada a causa del pas del temps. Les tasques que ara s'executen inclouen l'obertura de rases amb poca afectació al trànsit, ja que el traçat discorre per zones rurals o per sectors urbanitzables encara no desenvolupats. Tot i això, del 16 al 18 d'agost les obres obligaran a tallar la via rural coneguda com a Camí de Balaguer a l'altura de la Torre del Morlans, precisament per poder obrir una rasa.
Text
Tàrrega executa obres de renovació del col·lector d'aigües residuals del sector nord de la ciutat
L'actuació, finançada per l'ACA, se centra en la substitució un tram de 1.200 metres de canonada que connecta amb la depuradora
ARA A PORTADA
-
-
Mercolleida constata una lleu millora del mercat porcí tot i les pèrdues per la pesta porcina Àlvar Llobet i Sotelo
-
La Diputació aprovarà un pressupost de 223,7 milions per al 2026, un 28% més que enguany Àlvar Llobet i Sotelo
-
La Paeria presenta un pressupost de 269 milions per al 2026, el més alt de la seva història recent Àlvar Llobet i Sotelo
-
Publicat el 14 d’agost de 2017 a les 17:42
Actualitzat el 14 d’agost de 2017 a les 17:46
Et pot interessar
-
Societat
Detinguts quatre homes a Lleida per robar cable de coure de la xarxa ferroviària
-
Societat
Els Pastorets arriben a Balaguer amb tres funcions, noves cançons i una revolució escènica
-
Societat
Ofensiva contra la planta de biogàs de la Sentiu de Sió: veïns i ajuntaments van als tribunals
-
Societat
Els sindicats alerten de pèrdues de 24 milions setmanals i veuen «insuficients» els ajuts per la PPA
-
Societat
Ocupacions del 80% al Pirineu lleidatà per la Puríssima
-
Societat
Aspid destapa el caos accessible als autobusos i trens de Ponent
