Salut durà a terme el dimecres 21 d'abril un cribratge massiu a Tàrrega, que es durà a terme amb proves PCR d'automostra. En concret, es fa una crida, sobretot, a les persones que hagin tingut contacte estret amb casos positius de coronavirus en l'àmbit laboral.
Es dona la circumstància que Salut ha diagnosticat durant els últims dies una elevada xifra de nous casos positius a Tàrrega que corresponen a treballadors de petites i mitjanes empreses. Les proves s'efectuaran al pavelló municipal d'Esports, de les 10.30 hores a les 18.30 hores, i s'adrecen a persones asimptomàtiques d'entre 18 i 65 anys.
Tàrrega serà el primer municipi de Catalunya on es farà un cribratge massiu amb PCR d’automostra, tal com ja s'ha fet en escoles i universitats. L'Ajuntament de Tàrrega ha habilitat un formulari d'inscripció en línia mitjançant el web www.tarrega.cat/cribratge, però també es pot fer el tràmit a través del telèfon de l'Oficina d'Atenció Ciutadana, el 973 311 608. D'aquesta manera es vol esglaonar l'accés al pavelló municipal d'Esports. L'àmbit geogràfic de la convocatòria comprèn l'Àrea Bàsica de Salut de Tàrrega.
El consistori targarí ha remès aquest dilluns una nota informativa al teixit empresarial del municipi informant del cribratge poblacional que es durà. De la mateixa manera, l'Ajuntament els va enviar divendres passat un altre comunicat advertint dels nombrosos casos positius de covid-19 detectats a la capital de l'Urgell, molts dels quals corresponen a treballadors de petites i mitjanes empreses (76 nous casos diagnosticats entre el 8 i el 16 d'abril).
Tàrrega serà el primer municipi català on es farà un cribratge amb PCR d'automostra
Societat
Tindrà lloc aquest dimecres i l'Ajuntament habilitarà un formulari d'inscripció en línia
ARA A PORTADA
-
Política La Paeria prohibeix l'ús del vel integral als carrers amb els vots de PSC, Junts i Vox Àlvar Llobet i Sotelo
-
Política Lleida posa al dia les regles de convivència: més mediació i noves normes per a l’espai públic Àlvar Llobet i Sotelo
-
Política Expulsat un regidor de Vox del ple de la Paeria per qualificar Companys de «genocida» Àlvar Llobet i Sotelo
-
Societat Lleida celebra 325 anys de ball de bastons amb una trobada infantil durant les Festes de Tardor ACN
-
Societat Tornen a detenir el fisioterapeuta lleidatà acusat de tocaments a clientes i el jutjat el deixa novament en llibertat ACN
Publicat el
19 d’abril de 2021 a
les 18:30
Actualitzat el
19 d’abril de 2021 a les
18:55
Et pot interessar
-
Societat
L’excap de Carreteres nega haver cobrat suborns per afavorir una constructora
-
Societat
El Govern garanteix l’energia per al futur polígon Torreblanca-Quatre Pilans
-
Societat
Sis anys de presó per matar l’home amb qui conviviva a Alcarràs
-
Societat
LleidaSona busca nou talent musical emergent a les terres de Ponent
-
Societat
El Musiquem Lleida programa 12 actuacions i reforça l'aposta pels músics en la seva 21a edició
-
Societat
Els Mossos investiguen com a mort criminal la troballa del cadàver a Utxesa
