Moltes de les empreses de la Seu asseguren que l’avaria produïda aquest dimecres els ha suposat moltes complicacions alhora de realitzar la seva feina. Victòria Roig, responsable de Mafriseu, una de les empreses afectades, ha assegurat que aquests tipus d’avaries els hi suposa “una pèrdua de credibilitat a les empreses de fora que realitzen les seves comandes ja que aquestes es fan via e-mail”.
Mafriseu és una empresa que treballa bàsicament amb productes emparats per la IGP i de producció ecològica i que distribueix els seus productes en diversos municipis. En aquest sentit, Victòria Roig explica que cada error que es comet en una comanda els suposa un cost de diners molt alt , i "si no podem servir les comandes no és un error nostre ja que no podem accedir a internet".
Victòria Roig, assegura haver-se posat en contacte amb Telefònica i que aquests l'hi han dit que “no tenien constància de cap problema i que no s’ha produït cap incidència en aquest aspecte”. Això, segons Victòria Roig, "és una vergonya ja que almenys podrien donar respostes”.
Un treballador intenta accedir a Internet. Un treballador intenta accedir a Internet.