[tempsinfo]
El bon temps de primavera que fa dies que es manté a Catalunya patirà una petita pausa aquest dijous. Això és el que preveu el Servei Meteorològic de Catalunya (Meteocat), que situa pluja i neu especialment al nord del país. En paral·lel, també s'ha activat l'alerta de perill per vent sobretot a la tarda, però a bona part del territori, amb més d'una vintena de comarques afectades.
A Barcelona es registraran 10 graus durant la primera meitat del dia, que s'enfilaran fins al 20 a la tarda. A Girona les temperatures cauran fins als 3 graus al matí i arribarà als 18 a la tarda. A Lleida, es registraran 5 graus a primera hora i 18 després de dinar, mentre que a Tarragona, el mercuri s'elevarà des dels 3 graus matinals fins als 21.
La cota de neu pujarà fins als 1.200 metres i s'espera principalment al vessant nord del Pirineu a partir del matí. De matinada i fins a final del matí, però, també es poden produir alguns ruixats les comarques de Girona i a la Catalunya Central. No es descarta que vagin acompanyats de tempesta i de calamarsa o neu granulada. A la resta del país, núvols i baixada generalitzada de les temperatures.
[plantillavirals]
Temps inestable a Lleida aquest dijous
Els núvols i la baixada generalitzada de les temperatures protagonitzaran un dia de pausa a l'ambient primaveral dels últims dies a Catalunya
ARA A PORTADA
-
-
Lleida convoca un concurs arquitectònic per decidir el futur de l'antiga estació d'autobusos Redacció
-
Comencen les obres d’emergència per reparar el ferm de l’A-2 entre Cervera i la Panadella Àlvar Llobet i Sotelo | Redacció
-
Festa del Lleida CF al Narcís Sala: «Hem celebrat el gol contra l’Atlètic de forma espectacular» Àlvar Llobet i Sotelo
-
Publicat el
12 d’abril de 2023 a
les 20:35
Et pot interessar
-
Societat
Aitona es tenyeix de rosa i obre la temporada de Fruiturisme
-
Societat
Sexenni apuja el volum: quatre noves cançons i tres aliats de luxe
-
Societat
El gran centre comercial de Lleida vol obrir portes a finals del 2027
-
Societat Calor inèdita en ple febrer a Ponent amb rècords històrics en una desena d’estacions
-
Societat
L’Institut Mollerussa estrenarà un nou cicle d’FP d’Elaboració de Productes Alimentaris
-
Societat
Lleida manté oberta l'exportació del porcí a la Xina mentre el veto s'estén a Tarragona
