Dissabte vinent serà el primer sense The Washington Post al carrer. El rotatiu de la capital dels Estats Units només estarà disponible en versió digital. No obstant això, s’haurà de satisfer al servei de subscriptors, ja abonat. Aquests rebran al seu correu electrònic una versió digital de la informació que hauria de ser publicada en un dissabte qualsevol.
Aquesta mesura de la direcció no es deu tan sols a la voluntat de girar cap a l’espectre digital i multimèdia. En l’últim any el diari ha anat a la baixa, especialment l’edició dels dissabtes. La mitjana diària del Times ha estat de 93.775 exemplars. Fa un any era de 100.257. El descens de vendes es pot quantificar en un 6,47%.
D'una banda, els recursos que es destinaven a l’edició dels dissabtes es dedicaran a la pàgina web, i d’una altra, a l’edició dels diumenges. L’edició dominical del diari serà totalment renovada el pròxim diumenge. Els canvis s’exemplificaran en el format i amb una portada a l’estil de revista.