Segons els tres grups municipals, si no s'hagués suspès el plenari "els acords presos haurien estats nuls de ple dret degut als defectes i irregularitats en la convocatòria i la nul•la documentació dels expedients inclosos de l’ordre del dia al mateix matí del plenari".
En la mateixa sol•licitud, a part de la suspensió de la convocatòria de la sessió plenària extraordinària també s'han demanat "informes del secretari i de la intervenció municipal sobre el compliment en el procediment de la convocatòria i la documentació dels expedients d’acord amb les lleis vigents".
Els mateixos grups municipals de l'oposició destaquen que "avui, dimecres 7 de gener a les 9 hores del matí, encara no hi havia la documentació dels expedients dels punts de l’ordre del dia a la secretaria de l’Ajuntament per tal que els regidors els poguessin consultar. D’acord amb l’art. 98 de del Decret Legislatiu 2/2003 de 28 d’abril les sessions plenàries s’han de convocar, com a mínim, amb dos dies hàbils d’anel•lació i la documentació íntegra dels assumptes inclosos en l’ordre del dia que ha de servir de base per al debat, i, si s’escau, la votació, ha de ser a disposició dels regidors a la secretaria de la corporació abans de l’expedició de la convocatòria”.
L’oposició en ple comenta que la informació obtinguda fins al moment del pressupost de la Societat HIULS conté greus errors que afecten un 40% del volum del seu pressupost, interferint clarament en el pressupost consolidat de l’Ajuntament, ja que HIULS representa prop de la meitat del mateix.
També es destaca que durant els últims 15 dies, durant les festes Nadal, s’han convocat un total de 4 plenaris extraordinaris fet que demostra la manca de planificació i de previsió dels grups del govern. Aquesta situació evidencia el descontrol i la improvisació de l’equip de govern en la gestió de l’Ajuntament.
Imatge de la roda de premsa. Imatge de la roda de premsa.