Greu accident de trànsit a la Franja de Ponent. Tres persones mortes, entre elles dues noies de Batea (Terra Alta) i un noi de Maella (Baix Aragó) han mort i tres més jan resultat ferides.
L'accident s'ha produït per un xoc frontal a les 5 de la matinada entre dos turismes al km 38 de la carretera A-1411 que uneix les localitats de Mequinensa i Maella. Les dos noies de Batea, d'entre 19 i 21 anys, viatjaven en un dels turismes, mentre que l'altre mort, un noi de 27 anys de Maella era el conductor de l'altre vehicle i conduïa sol, segons ha informat la Guàrdia Civil.
Pel que fa als ferits, es troben en estat greu i han estat traslladats a l'hospital Miguel Servet de Saragossa i a l'hospital d'Alcanyís.
Tragèdia en un accident a la Franja
Societat
Un xoc frontal entre dos turismes a la carretera A-1411 entre Maella i Mequinensa acaba amb la vida de tres joves
ARA A PORTADA
Publicat el
07 de març de 2015 a
les 14:11
Et pot interessar
-
Societat
La piscina de Magraners, tancada per la presència de vidres a l’aigua
-
Societat
El 40è aniversari de l’agermanament de l’estat de Califòrnia amb Catalunya i els Amics de Gaspar de Portolà (II)
-
Societat
Creix la pressió sobre el govern de Balaguer per la crisi interna a la Paeria
-
Societat
Troben una dona morta de forma violenta en un camp de panís a Soses, al Segrià
-
Societat
Controlat l'incendi a la Noguera que ha afectat 15 hectàrees
-
Societat
Cinc ferits per l'explosió en un cotxe aparcat a Lleida
