L'Assemblea en Defensa del Serveis Públics (ADSP) de Lleida ha penjat aquest dijous tres pancartes a la Seu Vella de Lleida contra la Llei de contractes de serveis a les persones, coneguda també com a "Llei Aragonès", i denunciar així davant la ciutadania "els seus efectes envers el sector públic". Entre les tres pancartes s'hi podia llegir "ERC privatitza Sanitat, Educació i Serveis Socials".
L'assemblea considera que l'aprovació d'aquesta llei suposaria "un dels atacs més greus contra els serveis públics més bàsics i sensibles per a la cohesió social". L'ADSP de Lleida vol advertir amb aquesta i altres accions que porta a terme que "la Sanitat, l'Educació, i els Serveis Socials, entre altres, poden quedar en mans de grans corporacions i empreses".
Les pancartes han estat desplegades i penjades des del turó de la Seu Vella, quedant visibles des d'una bona part de la capital del Segrià. L'ADSP recorda que l'acció d'aquest dijous s'emmarca en la campanya que ha portat a terme durant l'estiu, amb penjada pancartes, repartiment de propaganda i xerrades informatives, i que tindrà continuïtat durant la pròxima tardor.
Tres pancartes penjades a la Seu Vella carreguen contra la «Llei Aragonès»
L'Assemblea en Defensa dels Serveis Públics de Lleida considera que és "un dels atacs més greus contra els serveis públics més bàsics i sensibles per a la cohesió social"
ARA A PORTADA
Publicat el 14 d’agost de 2019 a les 16:45
Et pot interessar
-
Societat Els preus continuen pujant a Lleida amb l’educació i l’habitatge com a motors de la inflació
-
Societat Les noves oficines de la regidoria d’Acció Social de Mollerussa estaran enllestides a finals d’any
-
Societat Les pimes lleidatanes guanyen ocupació, però se situen a la cua en termes de productivitat
-
Societat La mare del jove que va morir apunyalat a l’agost Tàrrega recull signatures per revisar la Llei del menor
-
Societat La pluja intensa deixa 90 litres per metre quadrat en una hora a Cervià de les Garrigues
-
Societat 60 milions per transformar el Centre Històric de Lleida en set anys