L'Assemblea en Defensa del Serveis Públics (ADSP) de Lleida ha penjat aquest dijous tres pancartes a la Seu Vella de Lleida contra la Llei de contractes de serveis a les persones, coneguda també com a "Llei Aragonès", i denunciar així davant la ciutadania "els seus efectes envers el sector públic". Entre les tres pancartes s'hi podia llegir "ERC privatitza Sanitat, Educació i Serveis Socials".
L'assemblea considera que l'aprovació d'aquesta llei suposaria "un dels atacs més greus contra els serveis públics més bàsics i sensibles per a la cohesió social". L'ADSP de Lleida vol advertir amb aquesta i altres accions que porta a terme que "la Sanitat, l'Educació, i els Serveis Socials, entre altres, poden quedar en mans de grans corporacions i empreses".
Les pancartes han estat desplegades i penjades des del turó de la Seu Vella, quedant visibles des d'una bona part de la capital del Segrià. L'ADSP recorda que l'acció d'aquest dijous s'emmarca en la campanya que ha portat a terme durant l'estiu, amb penjada pancartes, repartiment de propaganda i xerrades informatives, i que tindrà continuïtat durant la pròxima tardor.
Tres pancartes penjades a la Seu Vella carreguen contra la «Llei Aragonès»
L'Assemblea en Defensa dels Serveis Públics de Lleida considera que és "un dels atacs més greus contra els serveis públics més bàsics i sensibles per a la cohesió social"
ARA A PORTADA
Publicat el
14 d’agost de 2019 a
les 16:45
Et pot interessar
-
Societat
La marea de professors desborda el centre de Lleida en la tercera jornada de vaga educativa
-
Societat
Els professors tallen l'A-2 a Soses, Lleida i Alcarràs
-
Societat
Lo Pau de Ponts: «Les festes majors són l'essència de la meva música»
-
Societat
La 37a Trobada Empresarial al Pirineu posarà el focus en la incertesa global
-
Societat El Segarra-Garrigues comença a subministrar aigua de boca a 14 municipis de la Segarra
-
Societat
Rescaten un excursionista atrapat per una allau al Pallars Sobirà entre el coll de Bassiero i l’Estany Gelat
