El cap d'Epidemiologia de l'Hospital Clínic, Antoni Trilla, ha avisat aquest dissabte que caldrà plantejar-se una reculada en la desescalada si els indicadors segueixen empitjorant. "És una situació que s'ha de plantejar, segur que el Govern la té plantejada", ha apuntat en declaracions a Rac1, on ha apuntat que si es decideix optar per mesures més dràstiques "caldrà valorar on s'ha produït l'augment de contagis i actuar en aquests indrets".
Trilla ha reconegut "certa contradicció" en el fet de demanar la mínima mobilitat a tothom i també el desig de poder celebrar Nadal. En aquest sentit, ha indicat que si les festes van malament, hi haurà segur una tercera onada.
[noticiadiari2/212634[/noticiadiari]
Alhora, també ha mostrat preocupació pel fet que hi hagi un gruix important de la societat que vulgui esperar a posar-se la vacuna. Trilla ha apostat per fer molta pedagogia i ha defensat actuar amb "solidaritat social". "Si deixem que només es vacunin els que tenen major risc i els sanitaris la pandèmia continuarà", ha alertat.
[plantillacoronavirus]
Trilla planteja recular en la desescalada si els indicadors segueixen empitjorant
El cap d'Epidemiologia del Clínic admet certa contradicció entre demanar la mínima mobilitat i voler celebrar el Nadal
ARA A PORTADA
Publicat el 05 de desembre de 2020 a les 17:06
Et pot interessar
-
Societat
Cinc ajuntaments demanen mesures per paralitzar el projecte de la planta de biogàs de la Sentiu
-
Societat
Denúncia penal contra Alcarràs i Cultura per l'estat «ruïnós» de la Casa Vallmanya
-
Societat
Lleida condemna amb un minut de silenci el crim masclista d'aquest diumenge
-
Societat
«El Foraster» s'endinsa a la Vall de Cardós: del Pui Tabaca als secrets del mossèn
-
Societat
Retards matiners paralitzen Rodalies a Lleida: l’autobús és el salvavides
-
Societat
El primer Avant gratuït de reforç entre Lleida i Barcelona surt 1,5 hores tard i amb una ocupació del 3%
