La unitat canina dels Mossos d'Esquadra ha trobat aquest dimarts al migdia un cos sense vida al pantà d'Utxesa. L'avís s'ha fet a les 13.18h. L'autòpsia determinarà si es tracta d'una dona, veïna de la Bordeta, desapareguda al canal de Seròs fa una setmana.
La dona hauria caigut al canal dimarts passat, 7 de setembre, per causes que es desconeixen i des de llavors un operatiu format per Mossos d'Esquadra i Bombers de la Generalitat la buscava.
La recerca ha comptat amb bussejadors, helicòpters i unitats canines, entre d'altres.
Troben un cos sense vida a Utxesa que podria ser el de la dona que va caure al canal de Seròs
L’ha localitzat la unitat canina dels Mossos d’Esquadra
ARA A PORTADA
-
-
Lleida convoca un concurs arquitectònic per decidir el futur de l'antiga estació d'autobusos Redacció
-
Comencen les obres d’emergència per reparar el ferm de l’A-2 entre Cervera i la Panadella Àlvar Llobet i Sotelo | Redacció
-
Festa del Lleida CF al Narcís Sala: «Hem celebrat el gol contra l’Atlètic de forma espectacular» Àlvar Llobet i Sotelo
-
Publicat el
14 de setembre de 2021 a
les 17:34
Et pot interessar
-
Societat
Aitona es tenyeix de rosa i obre la temporada de Fruiturisme
-
Societat
Sexenni apuja el volum: quatre noves cançons i tres aliats de luxe
-
Societat
El gran centre comercial de Lleida vol obrir portes a finals del 2027
-
Societat Calor inèdita en ple febrer a Ponent amb rècords històrics en una desena d’estacions
-
Societat
L’Institut Mollerussa estrenarà un nou cicle d’FP d’Elaboració de Productes Alimentaris
-
Societat
Lleida manté oberta l'exportació del porcí a la Xina mentre el veto s'estén a Tarragona
