Els Bombers de la Generalitat han localitzat aquest diumenge a la tarda un home mort en un barranc de la Pica d'Estats. Tot i que el cos de la víctima encara no ha estat identificat, tot apunta que és l'excursionista de 67 anys desaparegut des de dijous quan feia en solitari una excursió al cim de la Pica d'Estats, proper a la localitat d'Alins (Pallars Sobirà). El cadàver ha estat localitzat a quarts de sis en una zona de difícil accés.
Aquest diumenge l'han buscat dos helicòpters de la Gendarmeria i dels Bombers amb l'equip del Grup d'Actuacions Especials (GRAE) i efectius dels Mossos d'Esquadra. La família de l'excursionista va avisar dissabte al migdia que l'home no havia tornat a casa. L'única pista que se'n tenia era el vehicle, que va ser localitzat al pàrquing que hi ha al peu del cim més alt de Catalunya.
Troben un home mort en un barranc de la Pica d'Estats
Tot apunta que és l'excursionista de 67 anys desaparegut des de dijous
ARA A PORTADA
-
El detingut per agredir els Mossos a la Mariola, cap d’un grup que rellogava pisos ocupats Oriol Almacellas Verdés
-
-
Accepta la condemna de set anys de presó per disparar trets en un bar de Térmens: «Quin remei» Oriol Almacellas Verdés
-
-
El Festival de Música Antiga dels Pirineus torna amb 54 concerts i novetats a Andorra Oriol Almacellas Verdés
Publicat el 23 d’agost de 2015 a les 21:16
Et pot interessar
-
Societat La CUP i Fruita amb Justícia Social denuncien la mort d’un temporer a Fraga
-
Societat Una alumna de la Seu d’Urgell, la millor nota de les PAU a Lleida
-
Societat Catalunya preveu una collita de pera un 43% més gran que la de l'any passat, però encara per sota de la mitjana
-
Societat Dos germans de Bellpuig reben una reclamació d’Hisenda per una multa del seu pare ja difunt
-
Societat El turisme a Lleida es concentra en pics d’estiu i hivern, amb comarques que quintuplican la població
-
Societat La coca de recapte, estrella del Sant Joan a Lleida