La Guàrdia Urbana de Balaguer ha trobat aquesta divendres a la tarda el cadàver d'una persona en una casa deshabitada del carrer Sant Lluís de Balaguer. La policia ha localitzat poc abans de les sis de la tarda el cos, que no presentava signes de violència.
Segons fonts policials consultades per aquest diari, el cadàver es trobava en avançat estat de descomposició, per la qual cosa es creu que feia dies que la persona havia traspassat.
Fins al lloc dels fets s'hi han desplaçat efectius de la policia local de la ciutat i dues patrulles dels Mossos d'Esquadra, que han obert una investigació per escatir les causes del decés. En les properes hores es realitzarà l'autòpsia.
Troben una persona morta en una casa del carrer Sant Lluís de Balaguer
El cos ha estat localitzat en avançat estat de descomposició
ARA A PORTADA
- Àlvar Llobet i Sotelo
- Responsable de NacióLleida
Publicat el
18 de maig de 2018 a
les 21:19
Actualitzat el
18 de maig de 2018 a les
21:46
Et pot interessar
-
Societat
Sant Joan, la festa pagana del solstici
-
Societat
Piscines plenes i carrers buits en la primera onada de calor a Lleida
-
Societat
L’estiu arriba amb màximes de 41 graus a Ponent
-
Societat
Mor de forma sobtada el periodista lleidatà Antonio Megías
-
Societat La calor i la sega disparen el risc d'incendis als boscos lleidatans
-
Societat
Agenda del cap de setmana a Ponent: 20 i 21 de juny
