Un caçador ha encanonat aquest diumenge al matí amb una escopeta dos policies locals de les Borges Blanques (les Garrigues) que feien tasques de vigilància al vedat de caça menor del municipi. Els Mossos d'Esquadra han obert una investigació per aclarir els fets i n'han identificat el presumpte autor gràcies a la descripció dels agents.
Segons ha pogut saber l'ACN, el caçador, un veí de Sant Pere de Ribes (Garraf) de 47 anys, hauria encanonat els agents de lluny quan aquests se li apropaven i sense haver creuat cap paraula. Els policies locals, en veure el comportament de l'home, han retrocedit i han avisat els Mossos d'Esquadra que, després d'identificar-lo, li han requisat l'arma, la llicència i la guia de caça.
Segons les mateixes fonts consultades per l'ACN, tot i que els agents de la policia local no poden certificar al 100% que l'home identificat sigui qui els ha encanonat, la descripció que han fet als Mossos referent a les seves característiques físiques i la roba que portava, coincideix amb el caçador identificat.
L'home ha negat haver-los encanonat i ara els Mossos investiguen els fets per aclarir què ha pogut passar ja que els policies locals asseguren que no han arribat a intercanviar cap paraula amb l'home, ja que els ha encanonat "de lluny". El caçador tenia la llicència de caça menor i els permisos per caçar en regla.
Un caçador encanona amb una escopeta dos policies locals en un vedat de les Borges Blanques
Els Mossos han obert una investigació per aclarir els fets i n'han identificat el presumpte autor, veí del Garraf
ARA A PORTADA
Publicat el
08 d’agost de 2021 a
les 14:59
Et pot interessar
-
Societat
Les rebaixes contribueixen a baixar més d'un punt la inflació al gener a Lleida
-
Societat
Absolt l'acusat d'agredir sexualment la seva filla discapacitada durant tretze anys
-
Societat
Vent fort i res més: les ratxes a Ponent arriben als 80km/h
-
Societat
Ratxes de fins a 75 km/h a Ponent marquen una jornada de suspensions i precaució
-
Societat
Les ventades d'aquest dijous deixaran Lleida sense classes ni sanitat no urgent
-
Societat
Les granges de Ponent afectades pel la grip aviària recuperen la llibertat de moviments
