La Guàrdia Urbana de Lleida ha denunciat un veí d'Artesa de Segre per conduir begut i haver xocat contra tres cotxes estacionats amb el seu vehicle.
Els fets han passat aquest diumenge poc abans de les onze de la nit a l'avinguda Garrigues i els agents han requerit a l'home, de 28 anys, que fes la prova d'alcoholèmia, que ha donat un resultat positiu de 0,50 mg/l. Davant d'aquest resultat i de l'accident, els policies han obert les diligències corresponents i han traslladat el vehicle al dipòsit municipal.
Un conductor begut destrossa amb el seu vehicle tres cotxes estacionats a Lleida
L'home, de 28 anys i veí d'Artesa de Segre, ha estat denunciat per la Guàrdia Urbana
ARA A PORTADA
Publicat el
28 d’agost de 2017 a
les 15:41
Et pot interessar
-
Societat
Sant Joan, la festa pagana del solstici
-
Societat
Piscines plenes i carrers buits en la primera onada de calor a Lleida
-
Societat
L’estiu arriba amb màximes de 41 graus a Ponent
-
Societat
Mor de forma sobtada el periodista lleidatà Antonio Megías
-
Societat La calor i la sega disparen el risc d'incendis als boscos lleidatans
-
Societat
Agenda del cap de setmana a Ponent: 20 i 21 de juny
