Un cotxe ha sortit de la via i s'ha precipitat per un barranc de cinc metres al Coll de Comiols, segons han informat els Bombers de la Generalitat. L'avís de l'accident s'ha rebut a les 11.43 hores d'aquest dissabte al quilòmetre 24,5 de la C-1412b, dins el terme municipal d'Artesa de Segre (Noguera).
El vehicle ha quedat atrapat en una zona arbrada i d'esbarzers, i 7 dotacions dels Bombers han treballat per rescatar els ocupants del turisme, dues persones i dos gossos.
Els efectius de Bombers han estabilitzat el cotxe, han netejat amb eines manuals la zona d'extracció i han excarcerat els afectats de l'interior del vehicle. Dues ambulàncies del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) els han atès i no han patit ferides de consideració.
Un cotxe surt de la via i cau per un barranc de cinc metres a Artesa
Els ocupants del vehicle –dues persones i dos gossos- han estat rescatats pels Bombers i atesos pel SEM
ARA A PORTADA
Publicat el
30 d’octubre de 2021 a
les 21:09
Et pot interessar
-
Societat
L'agenda del cap de setmana a Ponent: 9 i 10 de maig
-
Societat
La UdL vol avançar cap a la internacionalització de la formació dual
-
Societat
Les pedregades de dilluns van afectar fruiters a tres comarques de Ponent
-
Societat
Salvem Cal Macià exigeix a Cultura que apuntali la casa de Vallmanya de manera urgent
-
Societat
Mig any de presó per al pastisser de Lleida acusat d'inventar-se un robatori per a estafar l'assegurança
-
Societat
Ferrocarrils supera el mig milió de viatges a la línia Lleida–La Pobla i marca un nou rècord històric
