Els Mossos d'Esquadra van detenir dimecres a Lleida un veí d'aquesta ciutat, de 45 anys i nacionalitat espanyola, com a presumpte autor de dos robatoris amb violència i intimidació. La policia va obrir una investigació arran d'un robatori que va tenir lloc el 30 d'octubre en una botiga del carrer Major de Lleida.
Cap a les dues de la tarda, un home va accedir a l'establiment, tapat amb una caputxa i mascareta, va intimidar la dependenta amb un ganivet i va sostreure els diners de la caixa registradora. Els Mossos van identificar el presumpte assaltant i el van detenir dimecres al carrer Vallcalent de Lleida.
La policia també el relaciona amb un altre robatori, amb el mateix “modus operandi”, comés el 27 d'agost a la mateixa botiga. El detingut passarà aquest divendres a disposició judicial davant del jutjat d'instrucció en funcions de guàrdia de Lleida.
Un encaputxat assalta dos cops una botiga de l’Eix Comercial de Lleida amb un ganivet
L’home té 45 anys i ha estat detingut pels Mossos d’Esquadra

ARA A PORTADA
Publicat el 03 de desembre de 2021 a les 14:31
Actualitzat el 03 de desembre de 2021 a les 14:35
Et pot interessar
-
Societat Ros Roca obre una macroplanta a Tàrrega amb 25 milions d’inversió i 200 nous llocs de treball
-
Societat La joventut socialista planta cara a l’arribada d’una sala de jocs a la Seu d’Urgell
-
Societat El foc de Torrefeta, el més gran de l’estiu
-
Societat Lleida es menja Barcelona: el TastaLleida porta el Pirineu i Ponent al mercat de Sant Antoni
-
Societat Mahou San Miguel va créixer un 11% el 2024 fins als 326 milions
-
Societat L’orgue centenari de la Seu d’Urgell reneix després de dos anys de silenci