Un home ha resultat ferit greu aquest divendres a la tarda al centre de Lleida quan un camió formigonera que estava fent tasques a l’edifici del nou Museu Morera s’ha desfrenat.
La víctima, que és el conductor del camió, ha quedat atrapada entre el vehicle i una paret de la Diputació de Lleida, per la qual cosa s’ha requerit l’assistència dels sanitaris. Fins al lloc dels fets s’hi han desplaçat diverses patrulles dels Mossos d’Esquadra i de la Guàrdia Urbana de la ciutat, així com tambñé ambulàncies del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM).
L’home ha estat traslladat a l’Arnau de Vilanova en estat greu però segons ha apuntat el president de l’organisme, Joan Talarn, no es tem per la seva vida.
Un ferit greu en desfrenar-se un camió formigonera al centre de Lleida
L’home ha estat traslladat a l’Arnau de Vilanova
ARA A PORTADA
Publicat el
15 d’octubre de 2021 a
les 16:13
Et pot interessar
-
Societat
Ipcena denuncia males olors i contaminació per part d'una empresa d'extracció de pinyola
-
Societat El reforç d’exàmens de la DGT amplia un 75% les proves pràctiques al Pirineu
-
Societat
Els Mossos identifiquen les menors que van apallissar-ne una altra i traslladen el cas a la Fiscalia
-
Societat Les exportacions lleidatanes continuen en caiguda al març i reculen un 3,7% amb 233,4 milions
-
Societat
El Premi Miravisions de Fotoperiodisme obre el termini de presentació de candidatures de la sisena edició
-
Societat
Balsells obre la setmana de l'Aplec: «La festa ens iguala a tothom»
