Tres noies de Lleida han denunciat aquest dissabte davant dels Mossos d'Esquadra aquest que un grup de joves les ha acorralat al carrer Humbert Torres de la ciutat per després grapejar-les i intentar besar-les.
Segons apunta el diari El País, les noies tenen entre 18 i 20 anys i han assegurat que els fets han passat durant aquesta matinada pels volts de les tres quan el grup les ha tancat i les ha sotmès a un tracte degradant. Les denunciants afirmen que entre els agressors hi podia haver menors d'edat.
Segons el rotatiu, els agents han obert una investigació per escatir els fets, i no descarten que els responsables d'aquests actes degradants formin part d'una banda que ha protagonitzat robatoris amb força als accessos de l'ascensor que comunica els jutjats amb la Seu Vella. Les fonts que se citen apunten a que alguns dels membres d'aquesta banda podrien formar part dels Lobos Callejeros, un grup de joves que s'ha dedicat a organitzar robatoris amb extrema violència en els darrers mesos a la ciutat.
Un grup de joves acorrala, abusa i roba tres noies de Lleida en ple carrer
Les tres víctimes, que tenen entre 18 i 20 anys, han denunciat els fets als Mossos d'Esquadra
ARA A PORTADA
Publicat el 02 d’abril de 2016 a les 21:04
Et pot interessar
-
Societat
La màgia dels aparadors: una acadèmia d’anglès impulsa un concurs decoratiu a Lleida
-
Societat
L'estàtua de Gaspar de Portolà torna de l'«exili»
-
Societat
Delimitat l’entorn de protecció del jaciment del Roc del Rumbau de Peramola
-
Societat
La planta de biogàs de la Sentiu preveu començar les obres el 2026 després de rebre el vistiplau ambiental
-
Societat
Treballem per Balaguer impulsa una moció per evitar la supressió d’una línia d’I3 a Gaspar de Portolà
-
Societat
Interior cessarà el cap de la Policia Nacional a Lleida condemnat per assetjament sexual
