Una dona es troba ingressada a l'Hospital Arnau de Vilanova de Lleida després de resultar malferida aquest dilluns a la nit a casa seva, al barri de Vila Montcada de la capital del Segrià, pels diversos cops que presumptament li havia ocasionat la seva parella amb una destral, segons fonts policials.
Els Mossos d'Esquadra van rebre l'avís cap a les onze de la nit i es van desplaçar fins al domicili en què van trobar la dona, de 35 anys, amb diverses ferides i talls en diferents parts del cos, la qual va ser traslladada pels serveis sanitaris al centre.
Els Mossos van iniciar la recerca de la parella, també de 35 anys, com a presumpte autor d'una temptativa d'homicidi però, finalment, l'home ha estat localitzat aquest dimarts al matí penjat en un camí del municipi d'Alpicat (Segrià), després de suposadament d'haver-se suïcidat. Segons els Mossos, l'estat de la dona agredida és greu però no es tem per la seva vida.
Un home agredeix la seva parella amb una destral a Lleida i després se suïcida
La víctima es troba hospitalitzada en estat greu com a conseqüència dels diversos talls i ferides que va rebre amb l'arma
Ara a portada
-
Successos Accident mortal a la C-13 en un xoc entre dos camions al terme municipal de Lleida Redacció
-
Societat Maribel Pedrol: «El canal d’Urgell no és conegut perquè no l'hem sabut explicar» Àlvar Llobet i Sotelo
-
Societat Croada de la Urbana contra la venda ambulant al Centre Històric de Lleida Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
Publicat el 13 de novembre de 2018 a les 20:53
Actualitzat el 13 de novembre de 2018 a les 20:59
Et pot interessar
-
Societat Les empreses de turisme actiu a Lleida superen els 112 milions d'euros en impacte econòmic
-
Societat El nombre de viatgers allotjats en hotels lleidatans cau un 11,7% al març
-
Societat La compravenda d'habitatges a Lleida augmenta un 16,5% al febrer
-
Societat Lleida floreix amb l’ànima de Sant Jordi